2 Ekim 2015 Cuma

Ayşe Derin 1 Yaşında

Bazen bloga yazı yazmaya diye girip eski yazıları okuyup, gülüp durup, sonra uykum gelip yazıyı yazmadan gidiyorum :)

şimdi yazdığım başlığa da güldüm :) ey blog neler yazmışım ben sana yahu, bu başlığı söyleseler o zamanlar inanır mıydım :)

Anneliğim 1 yaşında. 

Ben nasıl bir anneyim ? Bilmem, hala emzirdiğim için annesinden aferin alan ve bundan mutlu olan bir anneyim. Kariyerim, işim diye ortalığı yıkan ama 1 yıldır işe dönüp bakmayan bir anneyim. Sadece kızım mutlu olsun hedefi olan bir anneyim. İyi insan olsun diye uğraşan bir anneyim.

Bunlar bence tabi, bir de etrafımdakilere sormak lazım :) 

Ayşe Derin 1 yaşında.

Ayşe Derin nasıl bir çocuk ? Bilmem, bence benim başıma gelmiş en güzel şey. Biraz tutturuk. Azıcık numaracı. Çokça sevgi dolu. Çok şükür mutlu. Hayvansever. Niloyasever. Babasına aşık. (klişe ama öyle ya) 

29 Ağustos 2015

Taammm 1 yıl oldu doğalı.

hep dilimde, rabbim isteyen herkese nasip etsin, amin.

Doğum gününde tüm hazırlıkları biz yaptık. mekan friends cafe'ydi. evimize çok yakın. Sahibi, çalışanları inanılmaz tatlılar. Bu tür bir organizasyon için şiddetle tavsiye ederim. Her şeye çok yardımcı oldular ve sorunsuz bir gün geçirdik. 



Pastayı Dilek'in tavsiyesiyle Fulya'daki Bulvar Pastanesi'nde yaptırdık. Türk Kalp Vakfı'nın karşısında. Meryem hanım çook yardımcı oluyor. Kıza whatsapp'tan yazdım daha ne olsun :) Aynen anlattığım gibi, söz verdikleri gibi, belirttikleri saatte teslim ettiler. Gayet uygun fiyata yaptırdım. Çok lezzetliydi. Şiddetle tavsiye.


Veee herkesin bayıldığı elbise Perahandmade :) Özgeee :) Bu işi yapmaya başladığından beri hayalimdi. Tüm yaptıklarına bayılıyorum. Tam istediğim gibi, çok içime sinen bir elbise yaptı. Kargo geldiğinde sevinçten ağlamak istedim.
whatsapp'tan sürekli rahatsız ettim, Derin'in göğüs ölçüsünü almam ve ona yazmam 1 hafta sürdü :) sabırla, anlayışla yaptı sağolsun. Bir kez daha ellerine sağlık.


koskocaman 1 rakamı. Teyzoşun ellerinden :) 
Alper sağolsun doğum günü sabahı yetişti, teyzoşa yardım etti. Çok güzel olmamış mı ama :) Canııım Sılamın önerisi.


hep görürdüm pasta kesilecekken, çocuk ağlar, baba ne yapacağını şaşırır, anne dünya umrunda değil fotoğraf güzel çıksın diye güler, komiklik yapar falan. Doğruymuş arkadaş :) Derin niye ağladığını da bilmiyor. Ağlamak da değil, mız mız. 


sehpanın üzerinde oturup arada eğlendi işte :) 


ne yapıyoruz ?
sakinleşsin diye niloya izliyoruz. herkes bize bakıyor, biz niloya'ya :))


anladık gülsün eğlensin dedik de, ufacık sehpanın üzerinde zıplarsa, anne refleksi anında yakalarım :))


Tüm etiketleri, tasarımları, basılı her şeyi manevi kardeşim Halil yaptı. Bu tür bir çalışma isterseniz onunla çalışmanızı öneririm.

Beni yıllardır okuyorsanız biliyorsunuzdur, reklamla işim olmaz. Bu yazı da tamamen tavsiyeden oluşuyor. Bedava işler bana göre değil. Burada yazdığım her şeyin ücretini ödedim. Hani bilen biliyor zaten de yine de yazayım dedim.

Elimden geldiğince abartmamaya çalıştım. Evet o hatırlamayacak. Ama yarın öbür gün fotoğraflarına baktığında mutlu olacak. 

Zaten bu sadece Derin'in doğum günü değildi. Biz de anne-babalığımızın 1. yılını kutladık. :)

Çook güzel bir gündü. Dostlarımızla, keyifle...

.

3 yorum:

oytunla hayat dedi ki...

Nice mutlu yaşları olsun Ayşe Derin'in..
Sevgiyle büyüsün :)
Çok güzel bir parti olmuş gerçekten. Ellerinize sağlık

Swotpisces dedi ki...

her şey çok ama çok güzel, maşallah...

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Zaman ne de çabuk geçiyor.. Hayırlı yaşları olsun..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...