29 Ocak 2009 Perşembe

bu ne yoğunluk böyle

hafta bitecek ben hiç bloguma uğramamışım
sanki hiçbişey yapmamışım, yazacak anlatacak bişey yokmuş gibi
alışık olmayan bünyem bu tempoyu nasıl kaldıracak bilmiyorum
artık yorgunluktan sızması gereken ben uyumakta zorlanıyorum

malum önümüz sevgililer günü
mücevher sektörünün en çok satış yaptığı zamanlardan biri
iyi hazırlanmak lazım ki bu kriz ortamında birazcıkta olsa olan hareketten pay alalım
biz de hazırlanıyoruz bakalım inşallah güzel olur

bu arada inanılmaz güzel şeyler var yeni çıkan (kalpli değil, ööğğğ geldi kalpli modellerden)
ayakkabı hastası hatunlara e-mail ile de göndereceğim :)
sürpriz
ama yarını beklemek lazım

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sen mücevher sektöründemisin?? en sevdiğim şey.. <3

sedaca dedi ki...

heheh
evet mücevher sektöründeyim :)
benim de en sevdiğim şey :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...