1 Ocak 2009 Perşembe

yeni, yeni, yeni, yeni, yeni.....

yeni deyince herşey yenileniyor mu ?
sağlık mesela ?
sıfırdan sapasağlam oluyor muyuz ?
iş ?
yeni bir işimiz, değişliklikler oıluyor mu ?
giysilerimiz ?
gardrobumuz yepyeni kıyafetlerle doluyor mu?

olsa ne güzel olurdu değil mi :)

şaka bir yana sevgili sayesinde gardrobum yepyeni kıyafetlerle doldu :)
hediye denince 1 parça bişeyle yetinmeyen sevgili bir sürü şey almış bana canım benim :) yalnız bi erkek, üste olacak bişey tahminen tutturabilir de cuk diye oturan pantolon alabilir mi ?
yaa işte benim sevgilim alır :)

kızkardeşim evlenmeden önce (ayakkabılarımız hariç) neredeyse herşeyimiz ortaktı, o alır ben giyerdim :p bi tane çok güzel bir bluzu vardı, siyah herşeyin üzerine giyilebilir cinsten, massimo dutti'den almıştı galiba onu, ne aynısını ne benzerini bulamamıştım

sevgilinin paketi açtığımda ne göreyim :)
bayıldım bayıldım bayıldım, kumaşları da muhteşem, annem de çok beğendi, biraz pahalı diye söylendi ama :)

biz bir kutlama falan yapmadık, çam ağacımız da yoktu
ama umutlarımız, dualarımız, beklentilerimiz, dileklerimiz vardı

önce sağlık dedik
herkese
dosta düşmana

sonra huzur dedik
başımızı yastığa rahat koyalım

sonra mutluluk dedik
akşam sofralarımız keyifli olsun
çaylarımızı hoş sohbetlerle içelim

sonra para dedik
zorluk yaşamayacak kadar paramız olsun
çok olmasın ama az da olmasın
dolarla burnumuzu silmeyelim ama ay sonunu da düşünmeyelim

bir de bahçe istedik
babamla tek hayalimiz
önce kendisi için yarın öbür gün bizim çocuklarımız için
organik tarım için
bi bahçemiz olsun, sebze yetiştirelim, mevye ağaçları olsun, çim olsun, toprak olsun, çıplak ayakla dolaşalım, ahşap masası sadalyeleri olsun, kocaman puflar olsun, çardak olsun, dostlar gelsin, sohbetler olsun, çaylar kahveler buz gibi limonatalar olsun, barbekü olsun, gece serin olsun, minik bir prefabrik ev olsun, tek oda olsun, gece orada kalalım, mis gibi çiçek koksun.....

babamla hayalini kurarken bile mutlu oluyoruz, bizim eve yaklaşık 3-4 km uzaklıkta böyle yerler var, şu anda bomboş tarla görünümünde, göl manzaralı, imar izni yok (biz özellikle ev yapmak istemiyoruz) hep takipteyiz, 1 dönüm bile olsa satılık bir yer olsun biz alalım :)

2008 de olmadı
belki 2009 da olur
inşallah....

herkese iyi yıllar...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...