21 Ocak 2009 Çarşamba

bundan sonra ben film seçmiyorum

insan bi yorumları okur di mi
yok işte
afişine bakarak film seçersem böyle olur
çok kötüydü film çok

sevgili de beğenmedi, sonuna kadar izledik ama...
Vicky Cristina Barcelona'ya gittik
zaten sevgiliyle de hangi hatun güzel konusunda anlaşamadık :)
önce o Vicky ben Cristina dedik, sonra Penelope Cruz gelince ekrana ben fikrimi değiştirdim işte bu dedim :)
sonuçta karar verdik; bundan sonra filmleri ben seçmeyeceğim...

Tepe Home'a gittik, çok güzel şeyler var orada, sevgili bir tv koltuğu beğendi, sabah bi yayılsın ona akşama kadar kalkmaz
Koçtaş'a da girdik, hayatının en uzun gezisini yaptı avm'de :) şekilli güzel bi paspas vardı onu aldık, söylendi durdu sinemaya da paspasla giriyoruz diye
bi dahaki gelişimizde bana spor çantası bakma sözünü de alınca tamam dedim sinemaya girebiliriz, bitti


günün özeti

çooookkk özlemişim

2 yorum:

Adsız dedi ki...

kıskandım bizimki avm gezmez.. belki belki elektronik şeyler satılan yerler??

sedaca dedi ki...

sevgili de gezmiyo
o gün nasıl olduysa bi mucize oldu :)
düşün çantaya bakmak için bile başka gün dedi, üstüne üstüne geliyomuş kalabalık :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...