10 Ocak 2009 Cumartesi

çiçek sürprizi


dün ofisteyken santral aradı, "size bir çiçek gelmiş seda hanım teslim alır mısınız"
nası yani dedim, kız güldü, ay tamam tamam geliyorum dedim

aklıma bir kişi geldi sadece, hiç sanmıyorum diye söylene söylene indim aşağıya, bi yandan da kim acaba diye içim içimi yiyor, o değilse gönderen başka kimse de olmasın diyorum, zaten isimsiz falansa teslim de almayacağım diyorum, bütün bunlar 1 kat aşağı inene kadar yani 1 dakika içinde geçiyor aklımdan

çiçeğe baktım çok güzel, hemen üzerindeki karta atladım,

"Pınar"

:) deli kız dedim
çocuk hala kağıdı imzalamamı bekliyor, ay pardon dedim, neyse aldım çiçeğimi çıktım yukarı

dedim herhalde moralim bozuk diye bana sürpriz yaptı düşünceli kardeşim
canım benim
tabi ben çiçeğin fotoğrafını çekmeyi bugüne bıraktığım için yaprakları biraz bozuldu, fotoğrafı görünce çirkinleşme çiçekçiye geldiğinde gayet güzeldi :)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...