18 Mart 2009 Çarşamba

balkonumuzdaki minik bahçe...


hep dilimdedir, bahçe de bahçe

babamla tek hayalimiz, daha önce de bahsetmiştim
bahçemiz olsun, büyükçekmce gölünü gören
çok büyük olmasın, ılık bir yaz akşamı çıplak ayaklarımız toprağa basarken, mis gibi domates kokuları eşliğinde çayımızı içelim, enişteme sözüm var hormonsuz domates yetiştirip ona vereceğim :)
sevgili de çiçek konusunda babama yardım edecek, hayalini kuruyorum mutlu oluyorum bi de gerçek olsa eve gelmem herhalde orada kalırım :)

tek çiçek sevgisi olan babam değil, annem de evi botanik bahçe haline getirir her zaman, menekşeleriyle konuşur, yılbaşı çiçeğine tarihi gelmesine rağmen açmadın diye küser ve bunu ona söyler :)

pazar günü uyandım, benim odamın kapısı bu çiçeklerin bulunduğu balkona açılıyor, odayı havalandırmak için kapıyı açtım, yüzüme kocaman bir gülümseme yayıldı, anneeee bunlar neee diye bağırarak, yüzümü bile yıkamadan fotoğraf makinesine sarıldım, nasıl güzeller, nasıl renkliler, ba-yıl-dım :)



soğan halindeyken ekildikleri için renkleri bilinmiyordu, böyle bir saksıda birden fazla renk olmuş :)


fotoğrafları küçülttüğüm için görüntü kalitesi bozuluyor maalesef, çok daha canlı çıktı aslında fotoğraflar

uuffff bayıldım ben size yaaa :)
.

işin komik yanı, bunları Pınar almış ve ben çiçeklerin adını bile bilmiyorum, çiğdem değilmiş :)


keşke biraz daha büyük koyabilsem fotoğrafları

çok şey istemiyorum değil mi bunlarla dolu bir bahçe istemekle ?

1 yorum:

Pınar Çetin dedi ki...

Aslinda her tür soğan aldim. ama bunlar çiğdem. cinsi değişik :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...