21 Kasım 2009 Cumartesi

bellek kutusu, sobe ! :))


"İşe yarar, dişe dokunur" her türlü yararlı bilgi, lüzumsuz mühimmat, kimi zaman "Fırsat Kapısı", kimi zaman 'Çıfıt Çarşısı'... Hazır giyim, gıda, teknoloji, otomobil, emlak, turizmde indirim, kampanya, promosyon, fırsat, her zevke ve her keseye dair dikkat çeken, göze giren, kulakta kalan, tüm 'useful' haberler Bellek Kutusu'nda. Gözünüzü üzerinden ayırmayın!
diyor sevgili kutu...
deli gibi takip ediyorum onu, gerçekten hayatta duyamayacağım kampanya haberlerini alıyorum ondan, geçtim haberi o kadar tatlı, o kadar sevecen bir üslubu var ki :) yorumları için bile okunur bellek kutusu :) yakın istanbul turu diyorsun hoop hemen bir indirimli tur haberi geliyor, kapadokya diyorsun bir acentenin kampanyası ilk postta geziye gel diyor, ya da kıyafet diyorsun 3 al 1 öde kaçırma aha adresi de şurada diyor, uçaktan iç çamaşırına, benzinden liköre, otomobilden ayva tatlısına tüm haberler onda...
tabi bu arada kimliği gizli, açıklamıyor, bi gün çıkıp ben aslında erkeğim bile diyebilir :) benim hep onunla ilgili tahminlerim oldu Pınar'a, ya rahatsız mısın, ne önemi var şimdi dedi pınar, olsun dedim ben çok seviyorum onu, bilmek istiyorum, rahat bırak kızı dedi :) bıraktım (aslında pek bırakmadım, kutu en son "kutu için çember daralıyor" dedi, o kadar hissettirmişim) :)))
amaaaaa
dün akşaaammmm
ona bir selam yolladım
heheh
kuşun kanadına bağladım, gönderdim
bakalım gidecek mi ?
bakalım kuş, bellek kutusunu bulacak mı ?
acaba doğru mu yollamışım ?
bekliyorum :)
heheehe
çok heyecanlıyım :)

5 yorum:

Bellek Kutusu dedi ki...

Canım Sedacım:))))
Ya nasıl utandım okurken anlatamam, hızımı alamadım bütün ev halkına da okudum, çok mahçup ettin beni gerçekten:)
Heyecanla bekliyorum şu selam getirecek kuşu;)

çınar dedi ki...

vallahi bende merak ettim şimdi..

ceydabural dedi ki...

takip etmek lazım :)

sedaca dedi ki...

kutucum canım benim :) geldi nihayet haber :) ne enteresan oldu ama di mi ? senin kuzene anlattım ay ölcem şimdi gülmekten dedi :) ama dediğim gibi kanarya sözü ;)

çınar sen bi de beni çözmeye çalışırken görseydin :)

ceyda ben takipteyim :)

Sibelbek dedi ki...

Seda senden korkulur diyicem ama cici şirin bi kızsın, nasıl diim? :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...