27 Kasım 2009 Cuma

işte bunu seviyorum, bayram böyle olur

.
amcamlar geldi az önce, hani bahsetmiştim daha önce çok sevdiğim amcam ve yengem var, onlar geldi bayram ziyaretine, hadi gitmeyin birlikte yemek yiyelim dedik, annem normalde bir sürü yemek yapar bu bayram yapmayacağım dedi, az yapacağım 2 gün aynı yemeği yemeyeceğiz, şaşırdık peki dedik :)

Erdi'nin şakasına ne yemek var diye sormasıyla ya gitmeyin hep birlikte yemek yiyelim dedim. Bizde kuzenim Erdi ve yine diğer kuzenim Levent her geldiklerinde yemek yerler, annem de her defasında sizin eviniz yok mu der ama yine de yemek hazırlar, seve seve :)

benim de ısrarımla kaldılar yemeğe, annemin azıcık tedirgin olduğunu hissettim, ona göre yemek az ya hani, ki yemek konusunda ölçü anlayışımız çok farklıdır onunla, anneme kalsa karnı acıkan herkes bi kuzu yemeli, çok açım derim bir tabak yemek yerim e hani çok açtın der, anne yedim ya doydum derim, normal acıkmışsın işte der :)

neyse biraz ondan biraz bundan bir sofra kurduk, ben takılıyorum anneme yok işte yemek rezil olduk diye, fırını açıp bir tepsi börek çıkarıyor, yengem diyor ki sen yok dedikçe evin her bir köşesinden yemek çıktı sus artık :) oturduk yedik, keyifle sohbetle, o az dediğimiz yemekler arttı bile, Hilal ile babam kim daha çok yiyecek diye iddiaya bile girdiler, Hilal yemek konusunda biraz problemli de...

sanırım yengem de benimle aynı fikirde, sevmiyorum ben öyle menü listesindeki gibi giriş, ara sıcak, ana yemek, makarna/pilav tatlı sıralamasını dedi. bak böyle çok daha güzel oldu, hem siz hem biz evde tek başımıza yemek yemektense birlikte yedik çok keyif aldık, bayram yemeği; öyle ağır süslü yemek yeyince değil böyle sevdiklerinle yeyince asıl bayram yemeği olur dedi..

bence çok haklıydı...
:)

bu vesile ile herkese ağız tadıyla geçirecekleri bayram dilerim..

aa unutmadan amcam hala herkese bayram harçlığı verir, bütün çocuklara, henüz evlenmediğim için ben de çocuk kategorisinde yer buluyorum kendime :) evlenince kesiliyor harçlık, taa ki çocuk olana kadar, o zaman çocuk alıyor harçlığı :)
işte bayramdan bayrama bir avantajını yaşıyorum bekar olmanın :)

6 yorum:

Bellek Kutusu dedi ki...

En güzel yemek sevdiklerinle kahkahalar eşliğinde yenilen yemek, peynir-ekmek bile yesen tadı bir başka oluyor:)

sedaca dedi ki...

kesinlikle kutucum aynı fikirdeyim, peynir ekmek bile yesen tadı başka oluyor gerçekten, babamı görsen o kadar mutlu oldu ki :)
sabah pınar ve burak'la kahvaltı, akşam amcamlarla yemek, keyfi yerinde babamın :)

Pinky dedi ki...

bayramın tadı tuzu bu hep birlikte oturulan sofralar. bizde hep teyzemlerde böyle güzel yemekler yeriz. afiyet olsuun :) Mutlu bayramlar Sedacım :)

sedaca dedi ki...

harika Pinky'cim yaa :) eminim teyzenin yemekleri aynı anneninki gibidir, hatta ayırt edemezsin annen mi yaptı teyzen mi, kendi teyzemin yemeklerinden biliyorum :) mutlu sofralar, mutlu bayramlar olsun hepimize

çınar dedi ki...

iyii bayramlar. sevdiklerinle beraber olmanın keyfi çok güzel

sedaca dedi ki...

çook Çınarcım, ne keyif hemde :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...