18 Kasım 2009 Çarşamba

mim..


ilk kez mimlendim :)
sevgili birileri anlatsın mimlemiş beni, konusu nelere sinir olursunuz

tembelim ama biraz bu konuda, geciktim yapmak için, sırada bir tane daha mim var...

hatta mimi gönderirken, nelere sinir olduğunu ara sıra yazıyor demiş :) 5 madde değil 555 madde olsa yetmez bana, her an her şeye herkese sinir olabilirim ben :)

ama özetleyecek olursam ;

1- Yalan/aldatılmak bu hayatta dayanamadığım tek şey, niye yalan söyler bir insan ? yapıyorsan zaten sonuçlarını göze almışsın demektir, ee o zaman yalan söyleyip niye kıvırıyorsun derler adama, çok şükür ne sevgilim ne de yakınımdakiler bu kategoriye girmiyor, şanslıyım, ama iş hayatında çok maalesef

2- deliler gibi yiyip kilo almayanlara ve diyet yapmak gibi bir iradeye sahip olanlara (aslında kısacası agopun kazı gibi yiyen kendime sinir oluyorum)

3- hafta sonu planlarımın benden kaynaklanmayan sebeplerden dolayı bozulmasına acayip bozuluyorum

4- sokaklara çöp atanlara ve hatta tükürenlere deliriyorum, değil sinir olmak..

5- veee en son g s ye sinir oluyorum, adını bloguma bile yazmak istemiyorum, hiç sevmiyorum, hatta nefret ediyorum :)

benden bu kadar, tek tek isim yazmayacağım ama kimler istiyorsa alabilir :)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...