19 Ekim 2010 Salı

Asya - aaşşkkkk hiç biter mi ?

benim hiç görmediğim blog arkadaşlarımdan biri Selda
geçen akşam twitter'da yazmıştı, kızı Asya yanındaymış ve şarkı söylüyormuş, "budluma da gittik belabel" diye, gözümde canlandırmış ve benim için ısırsana onu demiştim twitter'dan

gene sıkıntılı olduğum bu dönemdi..
yatmıştım da yatağıma, bi baktım telefon,açtım karşımda Asya, bana şarkı söylüyor :) gülme krizindeyim ama...
birkaç şarkı daha söyledi, sonra sıkıldı annesine verdi telefonu, biz sohbet ederken yeni bir şarkı aklına geldi ve bana armağan etti, söylemeye başladı
Asya'nın bana şarkısını söylüyorum " evli, mutlu, çocuklu"
yeni bir gülme krizi geldi, eh yani Asya dedim bu kadar olur :))

bu akşam uzun zamandır gözükmeyen Selda twittera geldi, Asya'dan şarkı istedim, geçen gün dinlediği ve diline dolanan bir şarkı var
dedi "aşşkk hiç biteyyy miii" diye söyleyip duruyormuş :))
hemen buldum şarkıyı, Ezginin Günlüğü - aşk hiç biter mi ?
ne güzel şarkıdır di mi ?

Asya gene pek anlamlı şarkı tuttu benim için :)
genellikle böyle buralardaki linkler tıklanmaz ama dinlemek isterseniz..
tık

bi de şu gülüşün güzelliğine bakar mısınız ? bak sen de gülümse fotosu :)

7 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

asyayı severek ve beğenerek takip ediyoruz:))

Hande dedi ki...

Nasıl tatlı bir küçük hanım böyle, maşallah :)

stuven dedi ki...

eheh tam yenmelik bu çitlenbik :)

Deniz dedi ki...

tıkladım bi kere şekerim: )
aşk hiç bitmez;-)

Seldaaa! özledim seni, nerelerde bu kız?

Deniz dedi ki...

ben de bi' şarkı yollayayım: )

http://fizy.com/#s/1agr70

sedaca dedi ki...

Zeynepcim, o halagöz muhabetini ve oradaki küsmesini hatırlıyor musun, patlamıştım gülmekten :)))

Handee di mi çok tatlı :)))

stuven, bi görsem onu nası yicem bi yakalasam :))

denizcim bilmiyorum valla kayıp :) biz onu tivitırda yok yazdık, cezalı..

aşk bitmesin ama bu şarkı da çok güzelmiişşş :))) teşekkür ederiimmm :)) bi de seni çok sevdiğimi söylemiş miydim ?

Adsız dedi ki...

ya vallahi benim suçum değil sitenin internet ağı problem yarattı ama halloldu gibi:):)

Seda'm görmesekte seni çok seviyor ve üzüldüğünü hissettiğinde içimiz burkuluyor.
ve seni o dönemde gülümsetebildiyse Asyakız ne mutlu bize...

Ve bekle bakalım gelir anlamlı şarkılar aklına dolanır diline ve armağan olur gider senin gibi temiz kalpli güzelliğe:):)
öptük

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...