22 Ekim 2010 Cuma

yeniden sarışın olayım mı ben ?


baştan söyleyeyim fotoğrafa gülmek falan yok :)
bi ara sarışındım ben..
2004 yılında falan :)
sonra bakımı çok zor diye kendi rengime geri döndüm
çok yıprandı bir de saçlarım.. hatta hatırlıyorum bir akşam artık yıkadıktan sonra bile zor taranan, açılmayan saçımı Pınar'ın önüne oturup kestirmiştim.. evet evet Pınar o dolaşık yerden vurdu makası kesti saçımı :) bir de güzel kesti, kuaföre gidip düzelttirmeme bile gerek kalmadı
bu fotoğrafın hikayesi ise şöyle; gittim fotoğraf stüdyosuna, ben saçımı bir daha sarı yapmayacağım, hatıra kalsın istiyorum benim fotoğrafımı çek dedim, coştu tabi çocuk bıkmış vesikalık çekmekten :) bu poza baktıkça gülüyoruz biz :) daha neler var Seda Sayanvari de saklıyorum onları :)

neyse şimdi ise boya bile yok saçımda, ama değişiklik istiyorum, annem kezban gibi oldun çok uzadı git kestir şunları diyor... hatta geçen gün Deniz de saçın çok uzamış dedi :)
ama dümdüz saçım, ne şekil alıyor ne bişey..

iri dalga perma mı yaptırsam, yoksa yeniden sarışın mı olsam ?
fikir verecek olan var mı ?


not:bu değişikliği bunalım olarak yorumlamayalım :) ayrıca vaktim yok kuaföre gitmeye, geçen akşam Pınar şu kaşlarından ne zaman kurtulacaksın dedi, peki dedim vakti gelmiş :)

42 yorum:

birkadin dedi ki...

en buyuk iri dalga perma!

elif-kayra dedi ki...

sarışınlığın herzaman bir albenisi,havası vardır. ayrıca sizede çok yakışmış,

tuku dedi ki...

senin yüz hatların güzel pamuk gibisin:)hepsi yakışır ama
yaptırma birşey, doğal kalsın fazlasıyla hoş çok değişiklik istersen kahkül perçem falan kestir ama bo yat ma:)

Elif UYSAL dedi ki...

Sarışın ol bence:)Harika gözüküyorsun resimde ayrıca:)

Hande dedi ki...

Sarı saç ta yakışıyor bence. Ama devamlı kuaför ile uğraşmak istemiyorsan birkaç açık ton balyaj attırabilirsin. Böylece dipler çıkınca bile göze batmaz. Her ay dip boya ile uğraşmazsın.

benden, bizden... dedi ki...

oyumu şimdiki halinden kullanıyorum :) sanki bu azcıcık büyük göstermiş bak yaşlı demiyorum büyük :)))

Zeynep'in Evi dedi ki...

canım fotoğrafta gülünecek bişiy yok ki ama çok güzelsin..
sanki ben gördüğüm halini daha çok seviyorum ama:)

aşgaane dedi ki...

şimdi de çok güzelsin ama sarı saçlıyken de ayrı bi havalı olmuşsun:) eğer saçının yıpranmasını sorun etmiyosan boyat bence:)

Pinky dedi ki...

ben de bi ara röfleli olmuştum 10 yaş büyük gibiydim :S fotoğraflarda kendimi tanıyamıyorum :)

bence insana en çok yakışan saç rengi, kendi doğal rengidir. yani doğallıktan şaşma Sedacım ;) iri dalga çok hoş olur. benim saçlarım kendinden iri dalgalı kullanması çok kolay tavsiye ederim.

elif dedi ki...

daha önce yaptırmadıysan iri dalga perma.
tüm dümdüz saçlıların mutlaka denemesi gereken bir şey. süper bir his!

sedaca dedi ki...

görkemcim, dalgalı fön bile tutmayan saçıma en büyük hayalim en büyük iri dalga perma :) hep erteledim, sarı olmazsa o olacak kararlıyım :)

sevgili Elif çok teşekkürler, hıım severim aslında ben havalı olmayı :))

tukucum, ay kış günü kahkül falan uğraştırma beni nolur :) ama doğru söylüyorsun doğallıktan çok uzak

sedaca dedi ki...

Elifcim, çok sağol :) ya o havayı ben de seviyorum, ilgi çekiyo valla, sarışınken başıma gelenleri bi yazsam...

Handecim, onu da yaptım, sarıdan önce öyleydi, ııh o tatmin etmedi beni :) kardeşim yaptırdı şimdi şahane oldu,yetmeyecek o bana biliyorum :))

Laloşumun güzel annesi, heheh anladım yaşlı diil büyük :))) aynı fikirdeyim olduğundan büyük gösteriyor sarı saç, ama bak bir de şu var ben bu halimde olduğumdan küçük gösteriyorum :)

sedaca dedi ki...

Zeynepcim, fotoğrafta gülünecek olan duruşum, poz yani :)) biz çok gülüyoruz, normalde bir insan fotoğrafçıya gidip kafa yatık, eller boynunda poz vermez di mi :)) ne manyakmışım..

hayat güzel, yıpranmaktan ziyade bir de bakım istiyor ya o gözümü korkutuyor, uyumaya vaktim yok bir de bakım şampuanları falan... ama değiyor mu evet değiyor, havası var doğru :))

sedaca dedi ki...

pinkycim, nasıl kıskanıyorum kendiliğinden iri dalgalı olanları bir bilsen :) röfle çok fena, bir de parça parça atarsa kuaför, amanın...

Elif, denemedim iri dalga, dalgalı fön bile tutmaz benim saçım.. hıım aklıma giriyorsunuz iri dalga konusunda :))

lifegoeson dedi ki...

hem sarışın hem iri perma :)

uğurböceği dedi ki...

bence 2 side hoş.bende bakımı zor diye boyatmıyorum.ama değişiklik olsundiye tekrar dene yakışıyor çünkü.

Delfina ; dedi ki...

İki halinle de çok güzelsin ama şimdiki doğal halin sana çok yakışıyor Sedacım...

Adsız dedi ki...

yok yok sen böle kal, olduğun gibi çok güzelsin sedacım.ama en irisinden bi perma..bak ona tamam işte:) lale

sedaca dedi ki...

lifegoeson :))) yok yahu yanar biter saçlarım

uğur böceği, moda falan da olmuyo ki sarı saç :) hıım en azından yakıştığını duymuş oldum :) bakım konusunda da gözümü karartırsam boyatayım :)

sedaca dedi ki...

Delfinacım, ama illa bişey yaptırıcam :)) iri dalga olsun o zaman :)

Lalecim, tamam sen de iri dalga permadan yanasın :)

Işıl dedi ki...

PERMA YAPTIR PERMA SUPER OLUYOO

Deniz dedi ki...

İyi de canım benim, ben sana saçın uzamış dedim, kötü mü olmuş dedim, bence saçların gayet güzel:)

Sakııııın sarı yapma, böyle fıstık

daydream dedi ki...

ya ben boşuna takip etmiyorum senin blogunu.. çok benziyorsun bana her konuda ama her konuda.. fenerbahçeden tut, duygusallığına hatta bak bu konu bile aynı benim gündemim ya birebir örtüşüyor.. bunalımda değilim ama ben de kezban gibi olduğum gerekçesiyle dış güçler tarafından kandırılmak suretiyle popüler kültüre boyun eğmeye yönlendiriliyorum.. yani sarı saç, röfle, gölge vs. hatta kardeşim tarafından çok iri su dalgası :D
Yıldığım ve kuaföre yaptırayım mı diye sorduğum olmadı mı? oldu tabi ki; ama genelde esnaf zihniyetiyle para kazanmak için yapalım abla sana çok güzel olur aralara atarız biraz karameller, platinler.. hele de su dalgası nefis olur DEMEDİLER:) sever beni kuaförler ve bana dediler ki çok güzel saçlarınız var hanımefendi lütfen boya sürerek veya perma yaptırarak yazık etmeyiniz:)))
bence sen de öyle yap, çünkü doğal halinle çok güzelsin, talihimiz de güzel olur inşallah..

Adsız dedi ki...

sarı sarı sarı sarııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı

ceydabural dedi ki...

karar senin tabi ama seni tanıdıgım dogal saçlarınla kal
çünkü doğal halinle zaten cok güzelsin :)

yıldız dedi ki...

Bence sarı da çok yakışmış sana.Foto da iyi fikir,kahve bakır tonları da olabilir.Yakışı ten rengine şekercim hepsi.

Bunalım falan değil değişiklik her zaman iyidir;))

Pınar Çetin dedi ki...

:) Gürcan'a gel ne istersen yapsın. Bu golgeler o kadar dogal duruyorki kimse inanmiyor boya olduguna.

Oooo sarışınken olanları anlartsan izleyici rekoru kirarsin. Vosvos'ta iki kız, sinyal vermişken soldan sarışın bir bayan eliii ve en cic halinle gülümseyerek "AAAYYYY Biii DAKKKAAA geçebiliiiirrmiyiiiizz?" ile duran Etiler trafiğinden başlayabilirsin.

Nisamu Style dedi ki...

Bloğunuza tesadü
fen rastladım ve çok hoşuma gitti:)))Bence sarışın halinizde çok güzelmiş aama hep derler ya sarı saç insanı biraz olgun gösteriyor diye.

Bende yeni bir blog açtım benide izlerseniz sevinirim:))

http://wwwnisamublogcucom-nisamu.blogspot.com/

çınar dedi ki...

aralarına balyaj attır bence bir iki ton açığına

sedaca dedi ki...

Işılcım, istiyorum çok permayı, iri dalgalı olanı ama :))

Denizim, yok yahu kötü dedin demedim ki, sen bile farketmişsin uzadığını dedim :)) peki yapmiim sarı, o zaman perma yaptiriim :)

daydream, hhaah enteresanmış benzerlikler :) bana da demediler valla, dürüst oldu kuaförler hep, sanane yaa sarı istiyorum diye çirkinleşince yaptı :)

sedaca dedi ki...

Seldacım yaa girme kanıma :))

Ceydacım, doğallık dedin de bu akşam seni gören eniştem ne doğal ne tatlı kız dedi, çok sevmiş :)))

Yıldızcım, aa bak bakır falan hiç yapmadım, gölge yaparsam bakır yaptırayım bak iyi fikir :)

sedaca dedi ki...

Pınaarrr hatırlatma olanları :)))) zaten sarı yaparsam kesin Gürcan'a geirim kesin..

dur ben bu maceralarımızı ayrı bir post yapayım :))
evet senin vosvosun içinden kafamı uzatıp işaret parmağımı ay bi dakkaaa geçebilir miyiiizz diyodum :))

hatta sen otoparkta yer ararken, reklamlara atıfta bulunup sarışın kalk savur saçını yer bulalım diyordun :) dur dur yaziim ben bunları :)

sedaca dedi ki...

Nisamu, evet genel kanı bu yönde, sarı saç olduğundan daha yaşlı gösteriyor :)

Çınar, balyaj bana az geliyor nedense, elle tutulur bir renk elde edemiyorum ya :)) ama yıldız bakır dedi bak aklıma taktı :)

whiterose dedi ki...

tatlım bence de boyat sarışın da çok güzelsin,..

Burcu Tüzün dedi ki...

Bence yaptırma. Şu anki saç rengin seni daha canlı ve neşeli gösteriyor. Kuaförde saçın sarı kalsın diye harcayacağın zamanı spora ayır derim :) illa bir değişiklik olsun istersen bence dümdüz saçlarını şöyle katlı katlı kestir derim. çok çok itiyorsan hafif karamelimsi ince balyajlar atabilirsin. ama sarışın olma :)

sedaca dedi ki...

whiterose, o bakım gözümde büyüyo :) galiba iri dalga fikrine yaklaşıyorum :)

sedaca dedi ki...

Burcucum, eyvah spor dedin yarama bastın :)) haklısın ama.. saçım düz ya benim, böyle kat kestirince çırpı çırpı oluyor uçları.. galiba bi dalga yaptırıp ona kat kestiricem :)

Unknown dedi ki...

Ben çok beğendim sarı halini de!Bence boyat derim:)

AYÇA dedi ki...

Merhaba... Seni o kadar iyi anlıyorum ki. Sarıdan kahveye donen biriyim kısa zamanda. Sarı saçtan sonra koyu renk kullanmakta zorlandım. Sunu da kabul etmeliyiz ki sarı her zaman havalı gösteriyor. Ama koyu renkte kalite duruyor saçta. Bakimida zor dediğin gibi. Beyazlarımız çıkınca ister istemez boyaticaz bence su an ki sac rengin seni daha elit göstermiş.

Black Pearl dedi ki...

Profilindeki resme baktim o sarisin halinden daha iyi. Sarisinlara bazen gercek olmayan bir statü veriliyor.

Bellek Kutusu dedi ki...

Yaşasın sarışınlık! :D
İmza: Ruhu da kendi de sarışın Kutu

Adsız dedi ki...

bence kısa kesitr ve sarışın ol bobo modeli mesela

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...