20 Ekim 2010 Çarşamba

fashion by siu - trendus blog ödülleri

fashion by Siu yani Sıla benim blog açmam için 2. nedenimdir...
1.si Tuğbadır, Defdef'in annesi, hiç düşünme aç, yazılı kalsın tüm yaşadıkların demişti bana..
iyi ki demiş, Tuğba sayesinde tanıştığım bu blog dünyasını Sıla ile daha çok sevdim, sonra Sıla benim blog değil normal arkadaşım oldu, canım oldu, düğününe gittiğim arkadaşım oldu..

bi de o kadar çok sevdim ki onu...


o ne yazıyorsa doğrudur, araştırmıştır, günceldir oldu benim için hep.. shoetek falan her şeyi ondan öğrendim ben..


trendus blog ödülleri diye bir şey varmış şimdi de

hemen girdim ve ona oy verdim

siz de Sıla'ma oy vermek isterseniz aşağıdaki linke bi tık...

:)


3 yorum:

Lotus dedi ki...

Sevgili Seda,
Hemen oyladım Sıla'yı:) Ancak 4. sayfaya koymuşlar ve bulması zor oluyor, umarım herkes 4.sayfaya kadar devam eder. Buradan haber verelim, Fashion by siu 4.sayfadaa
Sevgiler

modafobik dedi ki...

İnanmıcaksın ama blog açma sebebim Sıla Ablaydı, çok büyük destek olmuştu bana, tabiki oylar ona! :))

Sıla Yılmaz dedi ki...

Bu yazıyı tesadüfen şimdi okudum desem.. :)

cnm benim :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...