14 Aralık 2009 Pazartesi

dip...


dip...
ben...
gene...
yine...

buraya ne olduğunu yazmak istemiyorum, ama not etmek istiyorum

yeni bir sayfa
hadi bakalım...
umutla...

tüm tatsızlıkların 2009'da kalması umuduyla...

2010'a yeni kararlarla...

biz olarak...

15 yorum:

Bellek Kutusu dedi ki...

Her neyse o tatsızlıklar 2010'da son bulur umarım...

çınar dedi ki...

herşey gönlünce olsun

ELÇİN dedi ki...

bir gün yüreğime inecek seni okurken :(

Deniz dedi ki...

Yeni yıl uğurlu gelsin...
Kapının önünde nar kıralım, kırmızı çamaşırımızı giyelim, neşelenelim...

meltem dedi ki...

çıkarsın
sen
gene
yine
umarım herşey gönlünce olsun canım

sedaca dedi ki...

son bulur di mi kutucum, ben büyütmezsem, olumlu olursam son bulur...

çınarcım hepimizin istediği her şey olsun, ama sıkıntısız olsun nolur..

yokl Elçincim, o kadar kötü bir haber olmasın burada, olmaz da inşallah...

sedaca dedi ki...

deniiizzz o dediklerinin hepsini yapıcam merak etme, daha başka şeyler varsa söylesene yapiiimm

meltemcim, çıkıcam şüphesiz, savaşım kendimle biraz da...
ama geçecek elbet.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

sedaca dileğim dileğindir aynen güzellikler diliyorum sana

öykününannesi dedi ki...

yeni yıl hepimize yepyeni umutlar getirsin sedacım.
herşey gönlünce olsun.
he bide komşu olucaz seninle ;)

sedaca dedi ki...

Edacım, binlerce katını senin için diliyorum :)

çook teşekkürler Tuğçecim, hepimiz için öyle olsun daaa, o bahsettiğin ev bizim oralarda mı yoksa :))) şahane hadi komşu olalım :)

tuku dedi ki...

biz" olun hemde yenı yılın ilk ceyreğinde:)

öykününannesi dedi ki...

sedacım, sizin oraları istiyorum ben zaten. o olmadı başka ev...

sedaca dedi ki...

tukuuuu tarih konusunda ben bişey demmeiştim, bak olursa öyle dile benden ne dilersen, ilk sana haber vericem, söz... :)

Tibet'in annesi dedi ki...

bi de saat tam 12'de eşikten geçmek mi vardı neydi? uyduruyor muyum acaba? dur bi bakiim ben :)))
2010 hepimize uğurlu gelsin Sedacım, tüm kötülükler geride kalsın inşallah...

sedaca dedi ki...

Sibel onu da yaparım ben :) yalan yanlış ne duyduysam yapıcam :)) sen araştır başka neler var...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...