30 Aralık 2009 Çarşamba

pek bi kokoşum

yeni yılda...
:)
sevgili
kardeşim ve eniştem bana şahane bir hediye almışlar
valla fotoğrafını çek(e)medim, uygun bişeyler ile giyip çekeceğim
zaten daha şimdiden eniştemle neyle giyilir, nasıl giyilir diye kapıştık :)))) bilmiş...
onun dediği gibi giyip çekerim artık

ne mi almışlar ?
kürk yelek hem de leopar desenli
:))
tam benlik...
yakın zamanda gerçek kimliğime kavuşuyorum inşallah, eski motivasyonuma, lakaplarıma, süsüme püsüme dönüyorum...


peki ben onlara ne aldım ?
:( hiç bişey
hadi Pınar'a kolay, ısmarlıyor da, Burak'a hediye almak, beğeneceği bir hediye almak benim için dünyanın en zor işi
sevgilimde bu kadar zorlanmıyorum yahu, gerçi sevgilim de mızmızdır, her şeyi giymez ama Burak kadar değil..

7 yorum:

PINAR dedi ki...

aaaaa ama deseninden bahsetmemişsiiinnn

tuku dedi ki...

Oh dön tabi süs püs iyidir:)Güle güle kullan sedacım

sedaca dedi ki...

ah evet, atlamışım, ekledim hemen :)))

sedaca dedi ki...

tukuuu mailine bak acil...

çınar dedi ki...

ohhh ne güzel benimde kardeşim olsada baba kürklü yelek alsaaa:9

pearl dedi ki...

Çok kötü zor insanlara bir hediye almak:(Bende sevgiliye almadım bu yılbaşı new balance'nin spor ayakkabısını alacaktım neymiş onun beğendiği modelden yokmuş diye istemedi beyfendi.Kızdırdı beni almayacağım iştee bananeee!!! hehehe:D

funda dedi ki...

güle güle iyi günlerde kullan güzel fenerli :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...