19 Aralık 2009 Cumartesi

dün gece ne rahattım...

o yağmur kıyamette eve gittim, kuzenime gidecektim kahveye..
yoldan aradım, benim gelmem çok geç olacak yarına erteleyelim, vakit daha bol olsun dedim, anlaştık...
adım adım trafikte eve gittim, 20:30 falandı saat.
yemek ye, maça bak, banyo yap derken aklıma geldi uzun zamandır Yasin Suresi okumuyorum ben
arada eser bana okurum, annem ve Pınar der; bu yine bişeyler adamış, yok yok canı sıkıldı bişeye kesin, yorum yapar dururlar..
içimden geldi akşam öylesine okudum, arapça bilmediğim için Latin harfleriyle yazılmışını okudum
duamı da ettim sonunda, her şeyin hayırlısı ne ise o olsun dedim...

yattım
o kadar rahatlamıştım ki, uzun zamandır başımı yastığa bu kadar huzurlu koymamıştım,
dedim seda, sadece evrene pozitif mesaj yollamakla olmuyo, arada aç böyle oku..
başımı yastığa koyar koymaz böyle rahatça uyuyacağımı, böyle hafifleyeceğimi bilseydim çok daha önce okurdum dedim

iyiyim....

11 yorum:

çınar dedi ki...

ne güzel yapmışsın bazen insanı başka hiç bir şey rahatlatamaz.

Syhn dedi ki...

Allah kabul etsinn
derlerya sıkıntılıyken ya da bir şeye sinirlenmişken önce abdest alın geçmezse kuran okuyun geçmezse namaz kılın diye..
daha ilk etapta insan rahatlıyor..
kuranı arapça okumakta yarar var. çok raaht öğrenirsin;)

Zeynep'in Evi dedi ki...

biz de bugün arkadaşımla hiç okumuyoruz ne olucak halimiz diye konuşuyoduk..ne iyi etmişsin cnaım Allah kabul etsin..

yıldız dedi ki...

Sedacım Allah kabul etsin,arapça bilmesen de Türkçe oku anlamını anlaman için.Son yıllarda ben hep Türkçe okuyorum.Sonuçta ne yazdığını bilmek de çok önemli.

Evrene gönderiyoruz diyoruz da,evrenin sahibi kim?Asıl kimden istiyoruz değil mi şekercim?

İyi hafta sonları sana,huzurlu,mutlu..

meltem dedi ki...

allah kabul etsin ne iyi etmişsin

ceydabural dedi ki...

Allah kabul etsin canım umarım arapçasını da öğrenirsin

sedaca dedi ki...

gerçekten çınarcım, bi de farkında olmadan bi rahatlık hissediyorsun :)

syhn amin canım sağolasın, çok tembelim, öğrenemem dedim çıktım içinden :)

amin zeynepcim, ben de uzun zamandır okumuyordum, içimden geldi, dene bak bigün, ne iyi gelecek...

sedaca dedi ki...

yıldızcım amin canım, bak sevgili bu yazdıklarını okudu çok beğendi :) ben daha önce türkçe anlamını okumuştum merak ettiğim için, ama sonra hep latin harfleriyle yazılışını okudum, dediğin gibi arada ne yazdığını da bilmek için türkçe meailini okumak gerekli...

meltemcim, amin, hepimiz için dua ettim Allah kabul ederse...

amin ceydacım, di mi bi öğrensem, tembellik etmesem...

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

latin harfleriyle yazılmış dualer nedense herkesin evinde odasında çekmecesin bir yerde saklı duruyor. annemde bir çok duayı bu şekilde yazıp elime tutuştururdu beni deli ederdi.

Rumeysa dedi ki...

:) Allah kabul etsin...
Heralde insanın en saf hali, o anlar oluyor..

sedaca dedi ki...

amin Rümeysa, olabilir gerçekten :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...