26 Aralık 2009 Cumartesi

uuuuffffffff


noluyo bana bilmem
yazacak bir sürü şey var yazacak ben yok
canım bişey yapmak istemiyo
böyle bişey olaiblir mi yahu
bi anda çok heyecanlıyken bir konuda, aklıma başka bir şey gelip tüm o heyecanımı yitirdiğim gibi sıkıntılı tatsız tuzsuz olabiliyorum
bi dünya fotoğraf, bir sürü konu, hiç içimden gelmiyor yazmak
yılbaşı üstü ne bu şimdi
bi heves hediye olayına başladım, postaya bile veremedim duruyo evde hepsi

bugün tiyatroya gidicez
atlayıp zıplıyor olmam lazım di mi ?
işe geldim, makyaj bile yapmadım..
sevgilinin de sesi bir tuhaf, en büyük etken o tabi böyle olmamda
bişeyim yok diyo, bilmez miyim ben onu...

amaaaannnnnnn
kendimden sıkıldım be

4 yorum:

YILDIZ dedi ki...

Sıkılma Sedacım sıkılma, ne güzel oyuna gideceksiniz inşallah keyfiniz yerine gelecektir,güzel güzel eğleneceksiniz..

simla dedi ki...

aralarda oluyor hepimize sedacım...

Deniz dedi ki...

Aaaaaaa olmaz öyle, motive et kendini, hadi çabuk makyajını yapmaya!

sedaca dedi ki...

düzensizlik, belirsizlik beni yoruyor...
o kadar uykusuzum ki...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...