11 Mart 2010 Perşembe

bu ay Elle Dergisi....

dergi değil ansiklopedi mübarek...

iyi bir dergi okuru olduğuma inanırım, ama öyle salt moda dergileri falan değil okuduklarım, mesela şu son 6 aydır favori dergim İstanbul Life...

günden güne daha iyi oluyor bence, dergideki ekibi, başındaki insanları bildiğim ve emeklerini yakınen gördüğüm için böyle düşünüyor da olabilirim... Bir proje süresince birebir çalışmıştım onlarla...
Neyse Elle dergisine gelince, Vogue çıkıyor diye tatlı bir rekabet olmuş anlaşılan :) 760 sayfa dergi mi olur dedim kapağı görünce, ne çantada taşınır, ne elde tutulur, gülle gibi :) ancak masanın üstüne koyup sayfaları çevrilebilir...
Ama emeklerine sağlık tabi, gece yarılarına kadar çalışıyorlar tek bir sayfayı tamamlayabilmek için..
bu arada dergide Süreyya Yalçın en en en sade haliyle görülebilir :) kim inanır bu fotoğraftakinin Süreyya olduğuna :) bu kızı sevdiğimi söylemiş miydim :)

3 yorum:

Deniz dedi ki...

ciddi misin:)) Şaka olduğunu söyle

tuku dedi ki...

Hüseyin Çağlayanın deymiyle
Vöööohyggg gelince dergiler çıldırdı
dergi değil ansiklopedi mübarek:P
Ben gördüm bodrumda katana gibi kendisi:D

Kız kıza toplandık dedi ki...

sureyya yalcin'nin para ile guzel olunamayacaginin cok iyi bir kaniti oldugunu dusunurdum. fakat elle dergisindeki fotograflari gorunce kendisini bilincli olarak cirkinlestirdigini dusunmeye basladim.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...