14 Mart 2010 Pazar

bugün...

hiç tadım yok
halbuki Cuma akşamı ne keyifli bir Tophane akşamı geçirmiştik
evim Allahın dağında olunca böyle oluyor
üstelik eve geç geldim diye değil, son anda plan değiştirip gelmeyeyim bu saatten sonra teklifime olumsuz yanıt geldi diye çıktı tüm patırtı
ne olacak gelmesem arkadaşımda kalsam, kimde kaldığım önemli değil ki
ben 15 yaşında çocuk değilim en çok söylediğim cümle oldu Cuma gecesinden beri
hayatta en son istediğim şey annemi üzmek, kırmak...
peki babamın ağzından çıkan bundan sonra nasıl istiyorsan öyle yap cümlesi beni neden mutlu etmedi ?
bu kadar ev içinden bir olayı buraya niye yazdım bilmiyorum, ama bunu da not etmek istedim...

ayrıca eklemek istedim, bana ve kızkardeşime sonsuz güvenirler, ama sanırım alışık değiller, ben öyle lıngır lıngır sokaklarda gezen biri değilim, her gece gezen tozan falan...
böyle arada çıkan isteklerim tuhaf geliyor.. hani baştan arkadaşımda kalacağımı söylesem hiç konu buralara gelmezmiş annem öyle söylüyor ve güvensizlik kelimesini kullanırsam ona hakaret etmiş olacağımı düşünüyor

7 yorum:

janel dedi ki...

Sanirim ailene gerekli guveni saglayamamissin ya da onlari sensiz uyumaya alistiramamissin ikiside olabilir.Ama yavas yavas agirligini koysan iyi olur yoksa evlenene dek kendi evinde hapis hayati yasarsin.Gerekirse onlara kalacagin yerin numarasini birak istediklerizaman seni arayabileceklerini bilmek belki biraz rahatlamalarini saglar.Biliyorum cocukca ama baska bir yolu yok gibi...Sen uzulme yinede sadece kendini suclamak yerine birak ailende uzerlerine dusen hatalari ustlensin. Emin ol sen aslinda hakkin olani savunuyorsun.

stuven dedi ki...

bu film bana çok tanıdık geliyor...

fioritamodatasarım dedi ki...

sadece senin yaşadığın bi sorun diil cnm zmn zmn bende yaşıyorum , koruma iç güdüsü diye adlandırdıkları şey bizi kırdıklarını bilemeden önlerine geçiyor , napalım evlenene kadar söz babanın :)

sedaca dedi ki...

sevgili kutsal hatun, bana çok güvendiklerine eminim, taa liseden beri uyguladığımız bir yöntem vardır, şu saatte evde olacağım dersin ve olursun, o gece de öyle oldu, ama sonra ben 2:30 gibi aradım ve gelmesem bu saatten sonra dedim, yok geleceğim dedin gel cevabını aldım, ona kızdım ben, yoksa kalacağım yerin falan önemi yok, desem ki anneme bak kalacağım yerin telefonu bu çok kızar, acayip üzülür
alıştırmadım hiç o yüzden böyle oluyor...

sedaca dedi ki...

stuven beni asıl üzen bizde bu filmin yeni vizyona girmiş olması
bu güne kadar bizim evde yaşanmayan bir durumla karşı karşıyayım...

sedaca dedi ki...

fluffy, aynen öyle, bu konunun beni ne kadar kırdığını anlamıyorsunuz diyorum, koruma içgüdüsü mü bilmem sadece diplerinde olayım istiyorlar

Pınar Çetin dedi ki...

:) ben evlendikten sonra daha pimpirikli oldular :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...