18 Mart 2010 Perşembe

Mavi Kuş örgü ve yardım kampanyası

Sevgili Asortik Krep'in blogunda görmüştüm, daha doğrusu önce Funda'da... eminim birçok kişi benim gibi ondan ona giderek görüyordur bazı şeyleri :) yardım sözcüğünü duyar duymaz atladı annem, ben örerim diye :) canım benim dedim, bitanesin sen
.
detayları isterseniz Asortik Krep'in bloguna ve Mavi Kuş Hareketi'ne tıklayabilirsiniz. Çok iş var ben yazamıyorum..
.
ama annemin yaptıklarının görselini eklemek istedim :) bere öreyim dedi sonra fikir değiştirdi yelek ördü, hadi patik olsun bi de dedi ama patiklerin fotoğrafı yok, çekerim göndermeden önce :)
.
bana da talimat veriyo kes bakiiim şu polarlardan çizgi film karakterlerini falan, annem acayip mutlu, yaptıklarının bir işe yaradığını hissediyor ya... aa bi de fotoğraf çekiyorum ya, napıcaksın diyo, dedim bloguma koycam, benim bloguma koy diyor hatun :)))) banane dedim kendin koy :)
bitmedi henüz ama nasıl ?
:)

5 yorum:

stuven dedi ki...

annenin ellerine sağlık. ben de varım. bilgi için teşekkürler.

Gülen Tezer dedi ki...

Sevgili Sedaca; birbirinden görerek büyüyen bu destek kampanyasının son olmamasını diliyorum bütün kalbimle.
Rengarenk yelekler sıradışı ve çok şık olmuş. Anneciğinizin de sizin de ellerinize sağlık..
Sevgimle..

sedaca dedi ki...

stuven süpersin, 1 kişi bile görse kardır derim hep :)

Gülen, sen de bu oluşumu hareketlendirenlerdensin :) ne uzun oldu yahu :) aynen son olmamasını diliyorum, inan bana çok keyifli aşamaydı bizim adımıza, annemin 2 günde 1 yelek örme rekoru vardır :) çok huzurlu çoook

Asortik Krep dedi ki...

Ailecek süpersiniz, çok teşekkürler.. :)

sedaca dedi ki...

Asortik Krep biz sana çok teşekkür ederiz, vesile olduğun için..
bu arada tatil rezervasyonumuzu yaptırmak üzereyiz Fethiye'ye :) geçtiğimiz sene gelmiştik bu sene tekrar gelmek istiyoruz, çok sevdik oraları...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...