6 Mart 2010 Cumartesi

çok kızdım


Defdef'in blogu kapalı
inşallah geçiçi bir süreçtir diyorum
yani Tuğba'yı da küstürürlerse yok artık dicem
ben Tuğba'dan görüp blog yazmaya başladım, hep okudum ve bayıldım onlara
Tuğba benim blog aracılığıyla tanıştığım bir arkadaşım değil, önceden de arkadaşımdı ve kızına da, eşine de, ona da bayılırım...
dünya iyisidir hepsi, yalan yanlış bişey deme hemen koşar, elinden ne geliyorsa yapar..
bana olduğu gibi eminim bir çok bloggera yol göstermiştir, gerek yazım üslubu konusunda gerekse fotoğraf çekerken, rehberlik etmiştir adeta, o farkında olmasa bile...

neyse
çok kızdım ben
bilmişlik edip cır cır konuşanlara
üstüne vazife olmayan konularda ahkam kesenlere
ve karşısındakini ne kadar incittiğini bilmeyenlere
en önemlisi haddini bilmeyenlere
çok kızdım...

11 yorum:

yıldız dedi ki...

Sedacım umarım öyle bir şey değildir,ne alıp veremedikleri var ki,neyi hazmedemiyor bazı insanlar?

Kendileri de bazı şeyleri iyi yapsınlar ve takdir edilsinler.Anlamadım,üzüldüm ben de

sedaca dedi ki...

Aynen Yıldızcım, çok üzüldüm :(
neyse dinlensin biraz Tuğba, gelir yine...
ya tanımasam gerçekten inanıcam o egoları tatmin olmamış anne eleştirilerine, blogda nasılsa dışarıda da öyle Tuğba da Defdef de... dünya şekeri, ne bir kibir, ne bir hava, ne bir kapris, o kadar samimi ki hayatını açıyor burada...
onun yerinde olup kendini şaşıracak bir sürü insan biliyorum..

Pinky dedi ki...

bende şimdi girdim, açılmayınca üzüldüm Sedacım :(

neden kapandı bilmiyorum ama birileri yüzünden kapandıysa daha çok üzülürüm. haset insan çok malesef :((

Pınar Çetin dedi ki...

Sabır diliyorum yine ben! düşündükçe dahada çok sinirleniyorum. Neyi neyini çekemiyorlar onuda çözemiyorum.

Bu kadar yalın, kibirsiz, hiç bir zaman ukala ve asla kendini beğenmiş biri olmayan insana ne diye laf sokuştururlar!
Hasetinizden patlarsınız inşallah...!

sedaca dedi ki...

aaa Pinkkyyy seni görünce aklıma geldi, bişey yapacaktım ben :)
valla anladığım kadarıyla sadece birileri yüzünden değil, uzun zamandır yoruldum diye yazıyordu zaten, ama ben sabahları çayımı içerken onu okumak istiyorum :)

sedaca dedi ki...

Pınar, Tuğba bu yorumunu okusa nasıl güler bir tamin et :)))
sana cadııı diyerek bi de...

Haydins dedi ki...

a-aa kapalı mı?
Bir yazıya bir sürü saçma sapan yorum gelmişti, ama acıtı şeylerde vardı içinde..Ayıp valla sen kendi çocuğuna yaptırmazsın öyle şeyler ama başkasının yetiştirme tarzına niye karışıyorsun!!Sinir insanlar..bende kızdım şimdi!!

sedaca dedi ki...

aynen haydins, şimdi tutup sana bana kraldan çok kralcı diyenler bile çıkar..
dilin kemiği yok... binbir çeşit insan var...

çınar dedi ki...

ya bak demek kapattı bende diyorumki açıyorum erişiminize izin yok deyince ben giremiyorum herhalde diyorum. bak şimdi çok üzüldüm. bence bu kendini bilmez insanlara bakıpda kapatmış olamaz. bu insanların hiç işi yokmu? tuğbayı doğru bulmuyorlarsa okumasınlar kimse zorla okutmuyor ki. biz onu doğru bulanlar zaten okuyoruz. ve eminim biz daha çok kişiyiz. çok üzüldüm şimmdiii ve kızdımmm

defneyleyasamak dedi ki...

Yok yavrum ya kapatmış değilim. Haydaaa, bi galeyan. Yorulduğumu hissettim sadece. Ölçüp biçip tartıp yazmak zor geldi. Yazmasam nasıl olur'u denemek istedim. Yahu delisin sen. Gitmiş bi de post açmış bu konuda. Haydaaa :))))

Kızgınlığım gelen yorumlara falan değil. (Bir tek Defdef'e şımarık diyeni ayrı tutuyor, hürmetlerimi sunuyorum ) Kızgınlığım bambaşka birşeye, sen de biliyorsun...

Öpüyorum seni. Buradayım özetle. Deli :)

sedaca dedi ki...

defdef'imin güzel annesi
tek sebebin o eleştiriler olmadığını biliyorum ama yine de can sıkıcı şeylerdi...
post yazdım bu konu için evet, benim blog yazmaya başlama sebebim sensin, ben seni okumayı çok seviyorum
daha doğrusu seni seviyorum ve sana haksız bir eleştiri yapıldığında kızıyorum ve tepki veriyorum...
tek sebep bu değil diyorsun o yüzden aynı noktada dönüp durmayayım :)

ben de seni öpüyorum kocaman, hep burada ol :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...