10 Ağustos 2010 Salı

babam ve mahalledeki köpekleri

Daha önce enteresan adamdır demiştim di mi babam için :)
.
haftasonu bir baktım apartmanın etrafında, yolda sular var, böyle büyük pet şişeler kesilmiş, içine temiz su konmuş :)
anneme sordum hemen, tabiki babanın işi başka kim yapar ki dedi :)

.
canım benim o yaa
. bakmış çok sıcak, köpekler otomobillerin altına girip yatıyor, gitmiş evde ne kadar kap kacak varsa doldurmuş indirmiş sokağa
bu sabah 2 tanesini fotoğraflayabildim, annem diyor ki mahallenin her köşesinde var git bi bak :)
.
bu tam apartmanın önündeki yürüme yolunda..

bu da caddede, bizim ev E-5 üzerinde, köpekler oradan çok geçiyor diye oraya da koymuş...
.

diyor ki bana aslında bizim bodrumda ayrı bir vana vardı, ben oraya hortumu takıp bahçeyi de suluyordum, sokakları da ıslatıyordum, serinliyordu etraf, ama iski geldi kapattı o vanayı diyor, halbuki faturası apartmana geliyordu, yasak demiş kapatmışlar..
.
.
suyu evden alıcam da annenle papaz olmak istemiyorum diyor, en son annem evde yokken banyonun musluğuna hortumu takmış, 3. kattaki evimizden aşağıya salmış, bahçeyi suluyormuş :) annem çarşıdan bir gelmiş, hortumu takip etmiş bizim pencereye gidiyo, nasıl söylenmeye başlamış, ne kadar su parası geliyor sen biliyor musun dır dır dır :) uğraşamam onunla diyor :)
.
kısacası, çok düşüncelisin ve çok iyi bi insansın be babacım :)

10 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu sabah ben de bir köepk gördüm.CAnım,toprağı kazmış kazmış içine oturmuş.
Ne iyi yapıyor baban..

sedaca dedi ki...

yazık be Pınarcım, acıyo insan :( melektir babam melek :) ve sever de gerçekten hayvanları biliyor musun..

nehirineylemleri dedi ki...

Hayvanlardan o kadar korkan ben bile bugünlerde yanaşıyorum çünkü bırak zarar vermeyi nefes almaya halleri yok
Sevgiler
Eylem

Pınar Çetin dedi ki...

bende bizim zeytini yıkasammı diye düşünüyorum... her nekadar 2 yıldır küs olsakta sabahlar kapının mermerinde boyluboyunca uzanıyor. Ama tribe devam.. Beni görünce kafayı terse ceviriyor

sedaca dedi ki...

Aynen Eylem, ben de korkarım, ofisin kapısındaki kedi de öyle, "ay piştin mi sen sıcaktaann" dedim atladı üstüme, nasıl kaçacağımı bilemedim :) bir de bana diyorlar ki madem korkuyorsun ne öyle bebek sever gibi yaklaşıyorsun hayvana :) napiiim acıdım o haline :)

sedaca dedi ki...

ahahahah Pınar, siz zeytin'le fena küstünüz :) belki yıkarsan barışırsınız :) beni de sana benzetiyor herhalde bana da pas yok :)

Primarima dedi ki...

Ne güzel ne tonton:)
Babamı çekdi canım :(
Bzim sokakta boydan boya dolu her apartmanın önünde var...

Zeynep'in Evi dedi ki...

benim babam da çok merhametliydi..

eda bayraktar dedi ki...

babaya kocaman alkış...
duyarlı insanlar biraz daha fazla olsa keşke...

Işıl dedi ki...

HARIKA VALLA ALLAH RAZI OLSUN BABANDAN

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...