24 Ağustos 2010 Salı

düştüm ben bugün

gerçekten...
telefonla konuşurken hem de

4 Levent metrosundan karşıya geçecektim, bol paça pantolonuma takılan topuğum sayesinde merdivenlerden düştüm

Allahtan kenardan gidiyordum, bir elimde mini notebook çantasıyla birlikte, öbür elimde telefon konuşurken takılan topukla birlikte dengemi kaybettim, elimden telefonu atarak yandaki demirlere tutundum, ama bu ay ay ayy diye gürültü çıkararak düşmeme ve dizimi vurmama engel
olmadı, etrafımdaki insanlar yardım ettiler ama sadece dizlerimin üstüne düştüğüm için kalktım hemen, bi de ne yaptım, insanlara teşekkür ettikten sonra yere fırlattığım telefonu aldım konuşmaya devam ettim, doktora 16:30 da giriyorum, 17:00'de biter işim buluşuruz dedim
tabi yanlış tarif, yanlış durak, yardım etmeye çalışırken gereksiz yükselen sesler, iyilik mi azar mı belli olmayan üsluplar, yol iz bilmeyen polis nedeniyle geç kaldım, haliyle doktorla görüşemedim..
.
zaten günlerdir keyfim yok, sinirlerim bozuk, koyamadım kendimi bir yerlere, atladım Lale'ye geldim, arada iş yaptık, konuştuk, ağladım, iyi geldi...
.
saat 2:30 oldu hala konuşuyoruz ya neyse

.
üst üste geldi birçok şey, ters gitmeye başladı, ben negatif oldukça yaşadıklarım da negatif oluyor galiba.. gücümün tükendiğini hissediyorum bazen..

.
şey gibi bu durum herhalde, hani vücut direnci düştüğünde hemen hastalık ortaya çıkar ya, ben de en ufak bir moral bozukluğunda altüst oluyorum.

bu arada bir de pantolonumun paçasında bir delik (sanırım ince olan topuğum takılınca yırtıldı) ve
bacağımda bir ağrı ile kapatıyorum günü...

21 yorum:

Unknown dedi ki...

Geçmiş olsun canım.En korktuğum olaydır düşmek..Anormal utanırım...Tabii insan olumsuz olursa hep olumsuz şeyler yaşıyor gerçekten....

benden, bizden... dedi ki...

çok geçmiş olsun canım ya :(

Delfina ; dedi ki...

Çok geçmiş olsun Sedacım yaa,o topuklularla Allah korumuş seni.Herşey güzel olacak canım,moralini yüksek tut, tut ki sen pozitif bir insansın zaten.

Sevgiler canım benim...

nehirineylemleri dedi ki...

Sedacım çok geçmiş olsun! Evrene negatif enerji gönderirsek o enerji gelip bizi bulurmuş, diye okumuştum

Pinky dedi ki...

aay çok geçmiş olsun Sedacım. geçsin gitsin dizinin ağrısı. Pozitif düşün sen, güzel şeyler olsun hep.

Unknown dedi ki...

Sedaaa,takma kafana lütfen bişi..Hiç ev de oturma,dinleme kendini,at dışarı hemen.Arkadaşlarınlabuluş,havadan sudan konuş.Alışveriş yap,bak bana iyi geliyor.Elbise alma modunda değilsen,ki bu ara ben öyleyeyim :))),takı al,evine çerçeve al,muhakkak bişi al :)))):))İyi gelecek bak.bu arada enerjini düşürecek insanlarlar bir süre görüşme..:9))
Sıkma tatlı canını,
hadi senin için en büyük Fenerbahçe :)))

uğurböceği dedi ki...

geçmiş.olsun Allah beterinden korusun.

Mutluanne dedi ki...

Geçmiş olsun.Çocuklar düşünce birşey olmuyo da büyüklerin düşmesi çok kötü oluyo kabus gibi adeta
sevgiler

Burcu Çalışkan dedi ki...

sedacığım oluyor bazen böyle negatif durumlar üst üstte gelme halleri ama sen bu yönde düşünüp daha fazla sıkma kendini yoksa ardı arkası kesilmiyor. pozitif günler ve geçmiş olsun diyorum canım sana

stuven dedi ki...

geçmiş olsun. mmerdivenden düşmek çok korkutucu.

bazen herşey üst üste gelir sanki dayanıklığımızı ölçmek için. en kısa zamanda her şeyin yoluna girmesi dileğiyle..

Zeynep'in Evi dedi ki...

canım benimmm..nasıl düştün uff:( artık güzel şeyler düşün ama güzel haberler almanı mutlu olmanı diliyorum hep..bişiyler teers gitmeye başladı mı ardı arkası kesilmiyor, bi başladımı devamı geliyor:(

ceydabural dedi ki...

bazen hayat yoruyor ne olursa olsun allah korumuş yine de daha beterinden korusun

tekrar çok geçmiş olsun

Adsız dedi ki...

ah canım benim geçmiş olsun ben sarıkamıştayken okadar çok düştüm ki elimde poşetler kaplumbağa gibi kalakamayıp üstelik bak ben gülerim ama düşene ..
:):):)ıhı ıhı tamam gülmüyor acıyan yerlerini öpüyorum...d,kkat et kendine:)
ve ne olue daha fazla üzülme artık üzülüyorum bende:(

tuku dedi ki...

Geçmiş olsun sana Seda'cım. Sana iyi düşün iyi olsun deemek istiyorum ama bende hep negatif seyler düşünürüm. Sanırım beklentiyi düşük tutup güzel seyler olunca daha mutlu olmak için otokontrol olmuş bünyede.

yıldız dedi ki...

Bol paça pantalon ve topuklularla yürürken benim de kabusumdur düşmek.Çok geçmiş olsun güzelcim.Dikkat et kendine,geçecek böyle tatsız günler de hepsi geri de kalacak.Sen canını sıkma sakın.

aşgaane dedi ki...

geçmiş olsun sedacım...Allah beterinden korusun sıkma canını hiçbişeye...bizim ailede ananem,annem ve ben de tuhaf bi ırsa çekim var,üçümüzün de ayak bileği sık burkulur. bu yüzden de sık tökezleriz:) ama sadece ben düşerim:)düz yolda giderken,ayağımda dümdüz bi sandalet varken bile düşebilirim:)

sedaca dedi ki...

Neşecim, ben de çok düşerdim önceden, ama tamamen dikkatsizliğimden, aklım havada gezerdim, uzun zamandır böyle dengemi kaybedip düşmemiştim, olumluyum artık ;)

Neslicim, çok sağol canım, geçti ama... :)

Delfinacım, nerelerdesin dedim geçen gün :) evet yaa ben ki o kadar pozitifim, ama bazen bitiyo pilim herhalde :) daha iyiyim şimdi, son günlerde pek şımartılıyorum

sedaca dedi ki...

Nehir'in anneciği, evrenden torpilim var kitabından bahsediyorsan evet okudum onu, aynen böyle diyordu, mümkün olduğunca uygulamaya çalışıyorum, ama bazen olmuyo işte :)

Pinkycim düşündüm düşündüm pozitif, düzeldim bak, Tarkan konseri planları bile yapıyorum :)

Pınarcım, aynen dediğini yaptım, uzun zamandır görüşmediğim bir arkadaşımla görüştüm, gezdim tozdum, o kadar güzel o kadar kıpır kıpır bir yorum yazmışsın ki yaptım valla aynısını :) bi de bitanesin sen, en büyük Fenerbahçe :)

sedaca dedi ki...

uğur böceği,amin valla sağolasın, iyi ki dizlerimin üstüne düştüm, bi de yuvarlansaydım :)

utku'nun anneciği, hadi çocuklar düşe kalka büyüyo deriz geçeriz, bize olunca komik oluyo biraz :)

burcucum, sağol tatlım, yok yok geçti o hallerim iyiyim şimdi :)

stuvencim, haklısın ne kadar az düşünürsem o kadar iyi, oyaladım kendimi sürekli :)

sedaca dedi ki...

Zeynepcim evet yaa, bi başladı mı her şey üstüste geliyor, 1-2 derken aaa yeter falan oluyorum, iyiyim ama şimdi :)

Ceydacım, aynen öyle dedim biliyor musun Lale'ye, yoruldum artıııkkk diye isyan ettim :)

Seldaaaa :))) inanır mısın ben de gülerim, güldüm de zaten, telefonla konuşmaya devam ettim ya kapattıktan sonra aklıma geldi kıkır kıkır gülmeye başladım :)) iyiyim merak etme, her şey olacağına varıyor..

sedaca dedi ki...

Tukucum, bu yüzden üzülüyoruz işte, niye beklentiyi düşük tutar ki insan.. düşünmüyorum artık negatif şeyler :)

Yıldızcım, bol paça pantolon bi de duble paçaydı... kabusa bak, tövbe ettim :) tez zamanda geçsin valla bu tatsız günler..

hayat güzel, önceden ben de düşerdim, sabah annem kapıyı kapatırdı, benim merdivenden kayma sesime kapıyı açar yanıma uçardı, daha evden çıkar çıkmaz düşerdim, uzun zamandır olmuyordu, negatifim ya çektim resmen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...