17 Ağustos 2010 Salı

ben tavuk pişirmeye kalkarsam

sevgilim oruç tutuyor ya, geçen gün evde yemek yiyelim dedi
ben tutmuyorum ama eyvah dedim, bu durumda ona ben pişiririm sen oruçlusun otur demem lazım

daha ofisteydim, yanımda Ayşegül vardı, hemen bir tarif verdi, birsüpermarkete gidiyorsun maggi paprika sosu alıyorsun diye başladı, direkt not etmeye başladım, tutamam ben aklımda :) meğerse pakette yazıyormuş, yine de Ayşegül'e sakın telefonunu kapatma ve duy dedim :)
.
neyse tek başıma alışveriş yapacağım diye rahatım, bir gittim cevah
ir'e Engin orada beni bekliyor, işkence onunla alışveriş, bir kere çok acele ediyor kafamı karıştırıyor, son kullanma tarihine bile bakamıyorum aldıklarımın, hadi hadi diyor sürekli..

.
daha 1. dakikada başladık, o istediğin tavukla ayşegül'ün tarif ettiği olmaz diye dır dır ettim, yahu istediğim tavuğu yiyemeyecek miyim diye isyan etti..

.
neyse aldım her şeyi istediğim gibi :) gittik eve Melik ve ben girdik mutfağa, oruç nedeniyle tüm huysuzluğu üstünde olan sevgilimi de kovduk mutfaktan...

.
o tavuklar nasıl güzel oldu anlatamam, nasıl kolay bi de, ben bile yaptıysam yani...

pakette bir pişirme torbası var, içine toz çeşniyi atıyorsun sonra tavukları, onları toza buluyorsun sonra ağzını kapatıp hooop fırına, 50-55'da pişiyor ve ortaya nefis, yumuşacık ve aromalı tavuklar çıkıyor... biz paprika bulamadık, migros'un altını üstüne getirdim, yok, soğanlı sarımsaklıyı seçtik biz de...
.
ben de yemek yaptım ve buraya yazdım ya

hayırlı olsun...
:)

7 yorum:

nehirineylemleri dedi ki...

Bu erkekler hem hiç bişiden anlamazlar hem de herşeye nane olurlar:)
Ben yazının neresine takılmışım bakar mısın:)

sedaca dedi ki...

:))))) sorma, doğru yere takılmışsın valla, bi de aceleci, hadi gidelim deyip duruyor, neye bakıyorsun on saat tv izler gibi diyor :) ama sevgilim anlar, tek başına yaşadığı için, yemek yapmayı da mutfak alışverişini de iyi bilir, tek sorun kampanya, indirim var mı diye bakmaz, gözüne kestirdiği bir markayı alır :)

Deniz dedi ki...

eline sağlık :))) bi yemek blogu açarsın artık;-)


Aaaaa dur dur sen bi mutfak atölyesi etkinliğine de katılmıştın, oluyorsun yavaş yavaş

sedaca dedi ki...

hee açarım ben yemek blogu, hazır çorba nasıl pişirilir onu yazarım artık :)))

yaa katılmıştım tabi, Tefal yemek şenliğine, yangın çıkarıyordum ayol orada :))

Işıl dedi ki...

ÇOK GÜZEL ARKASI GELI BU YEMEK ISININ

Syhn dedi ki...

bu kdr kolaylık sağlanmış ve ben dahi yapabiliyorsam sen neden yapamıyacakmışsın :))

Abuk Kraker dedi ki...

paprikalısı enfes! bende bunu denememiştim.
hazır bu işe el atmışsın paprikalının da yazısı gelir bence yakında :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...