19 Aralık 2008 Cuma

hihih sabah sabah yazmadan duramadım :)


hani dün akşam sevgiliyi yolcu ettim ya memleketine
neler oldu neler :)

kızkardeşine kaban sözü vardı
maalesef son güne kaldı, buluştuk dün akşam, soğuk algınlığı geçiriyorum yine nasıl hastayım ama gittim, gitmez miyim 4 gün göremeyeceğim uzaklarda olacak :(
ben sevgilinin kızkardeşini yani Gamze'yi henüz göremediğim için fiziği nasıl, tarzı nasıl bilmediğim için doğru seçim yapamıyorum
ya kız beğenmezse
ya bedenine olmazsa
Engin hayatta geri getirmez, taşımaz
2 model arasında kararsız kaldık, sonra dedim ara anlat modellerini, aradı ama ben anlattım :) bu arada Gamze ile ilk defa konuştum... neyse anlattığım modelden biri tam istediği gibiymiş, yine de içime sinmedi böyle anlatarak almak olmaz dedim ben her zamanki yöntemimi yapacağım, aldım montu girdim kabine, giydim, telefon ile fotoğrafını çektim, sonra mesajla gönderdim, veee asıl bomba o zaman geldi ;
Engin'in babası telefonda fotoğrafı görünce (ki yüzüm görünmüyor fotoğrafta) söyle abine içindekini de getirsin demiş

ay çok güldüm, çok hoşuma gitti
hihihiihhi

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...