1 Aralık 2008 Pazartesi

Hilal, tiyatro ve buz pateni

Hilal'le tiyatro sezonunu açmıştık
geçen hafta gittik aslında ama yazamadım bi türlü

Küçük Kara Balık adlı oyuna gittik bu kez, Pınar Kido Çocuk Tiyatrosu tarafından hazırlanan ve ücretsiz olan oyuna, Profilo Alışveriş Merkezin'deydik...

bence oyun çok güzeldi, kostümler süperdi, tüm deniz hayvanları kullanılmıştı, benim tanımadığım pelikanı Hilal tanıdı :) bi de bilmiş bilmiş yanıt verdi "Pelikan ! tabiki" kafa sallama efektiyle...

salonun tamamı doluydu, ne yalan söyleyeyim şaşırdım ama sevindim, çok hemde.. Girerken dağıtılan maskeyi tüm çocuklar takmıştı, ufacık birşey belki ama nasıl hoşlarına gidiyor, bizim zilli de oyunu maskeyle izledi bir süre...

Hilal'in her oyundan sonra favori karakteri olur, çok sever içlerinden birini, bu kez oyun gereği de olsa merdivenlerden yuvarlanıp önümüze düşen tırtılı sevdi, biz tiyatroda sahneye yakın olmayı çok seviyoruz, mümkünse 1. değilse 2. sırada izliyoruz :) Drama dersi alması için araştırmalarım devam ediyor. Oyun başlarken fotoğraf makinemi görünce ışığını kapat ama diye uyarmayı ihmal etmedi bilmiş düdük ve ekledi denizkızını çekmeyi unutma :) eve geldiğimizde de oyunu eksiksiz anlattı, demekki beğendi ve ilgiyle izledi..

Bu arada ben de Pınar Süt'e bir teşekkür e-maili göndermeyi ihmal etmedim, 2 saat sonra Pınar Süt Halkla İlişkiler departmanından bir e-mail geldi, göstermiş olduğunuz ilgi, özen ve iletmiş olduğunuz görüşlerinizden dolayı biz teşekkür ederiz diye

puan hanelerine bir + çizik daha attım

gün daha bitmemişti, ben mağazaya uğramak zorundaydım, bu arada Hilal'e sürprizlerimin bitmediğini söyledim, uzun zamandır buz pateni yapmak istiyordu, ArmoniPark'ta da buz pisti var, sevinçten delirdi :) başlarda hafif bir tedirginlik yaşasa da oradaki çocuklarında kayamadığını görünce rahatladı. Görevli abinin ve pistte edindiği arkadaşı Melis'in yardımlarıyla biraz biraz öğrenmeye başladı, poposunun üstüne düştü ama ses etmedi çıkana kadar.. Yemek konusunda büyük sıkıntılarımız oldu, yemek yemeyi sevmiyo maalesef, buz pateni uğruna tavukburger yedi ama zorla, pamuk şekerini ise iştahla yedi çok yararlıymış gibi.. Yüzünü boyatmayı da unutmadık elbette..
Çok keyifli bir haftasonu geçirdik Hilal'le
annesine de söyledik biz çok uyumlu bir ikiliyiz :)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...