7 Aralık 2008 Pazar

neler öğrendim akşam neler


inanılır gibi değil, şoke oldum duyunca, bi insan arkadaşını bu kadar mı açık olur yahu ?
Okan'a ne yazdıysam kelimesi kelimesine anlatmış sevgiliye. pes dedim yani peesss...
anladık seviyo arkadaşını da bu kadar mı canım :)

asıl önemli olan başka bişeyi öğrendim
sevgiliye yıllardır aşık olan bi hatun varmış, nası yani oldum duyunca, çoook eskide kaldı, çocukluk arkadaşımdı dedi, her detayı da anlattı bitanem benim, biliyo çünkü kıskançlığımı konunun altını çok deşeceğimi, öğrendim rahatladım ama görüşmek yok demeyi de ihmal etmedim
ama benim sevgiliden yana şüphem yok, neden bilmiyorum ama çok çok güveniyorum ona
benimsin di mi sen dediğimde, beni delirtmek için evet demese de müstehzi müstehzi gülüşü yok mu veriyor cevabı zaten :) ben de bu şımarıklıkla dudağını, gözünü, burnunu gösterip bu da benim bu da benim diye sayınca akıl yaşımı sorguluyor mudur acaba :)

ayrıca melik delirtti akşam :) artık onun yanında mıncıklamak yok sevgiliyi, eşşek :)

bugün misafirimiz var
şakarcan çifti
arefe günü bizim evde mutlaka çiğbörek yapılır, birazdan başlayacağız annemle
bol kalorili bir gün geçirmek üzere gidiyorum şimdilik

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...