23 Aralık 2008 Salı

sürpriz yapmak isterken


kalıyorduk az daha yollarda

dün akşam sevgili geldi Konya'dan.. Malum uçak fobisi yüzünden otobüs ile yolculuk yapıyor, hadi dedim kuzenime gidip otogarda karşısına çıkalım, macera düşkünü Erdi hayır der mi bu fikre, gelip beni alması 30 dakika sürmedi, atladık arabaya :)
bir sorunumuz vardı yalnız, arabada ne ogs ne kgs denen zımbırtılar vardı, başka bir kuzenimizden onun aracındakini rica ettik vermek istemedi nedense, bizde hanesine bir - çizik attık, ne demiş sevgili "gün olur devran döner"

onun her dediğini çıkması da ayrı konu ya, bazen bu hissin bende olması için dua ediyorum, böyle dua olur mu acaba ?

neyse dedik öndeki, arkadaki arabadan isteriz rezil bi şekilde :) tam gişelere geldik böyle bir seçeneğimiz olmadı maalesef, hani elinde kart tek seferlik kiralayan ortalıkta gezinen adamlar vardı onlarda yoktu, aman beee dedi Erdi ve bastı gaza, ben aa nası yani diyene kadar geçti KAÇAK olarak :) amaann dedim geç, öderiz cezasını napalım :)

bu arada sevgili 21:30 gibi Harem'de olurum demişti, daha zamanımız var, sohbet ede ede gidiyoruz. Ben Erdi'yi çok severim, aslında bütün kuzenlerimi severim ama onun yeri başkadır bebekliğinden beri, aynı durum babam için de geçerli o da bebekliğinden beri ayrı sever Erdi'yi, tarafımızdan felaket şımartılarak büyütüldü yani beyim :) üniversite ortamını, arkadaşlarını, sosyal aktiviteleri anlatırken bi baktık tabelalara karıştırma olasılığımız çok yüksek, amcamı aradık biraz karışık tarif etti, ben dedim kimi arayacağımı biliyorum, Pınar'ı aradık hemen, bu kadar kısa, bu kadar kolay, bu kadar basit bir anlatım olamaz, şıp diye bulduk

tabi ben bu arada sevgilinin nerede olduğunu öğrenmeyi ihmal etmedim, anlamış tabi neredesin diye sorduğumda ama yine de cevap yazmış kartal gişelerden geçtim diye, sonra daha önce bahsettiği güzergahı değiştireceğini anlatan bi sms göndermiş, tabi ben "yok bence sen Harem'de in" deyince ne sürpriz kaldı ne bişey :(
biraz da kızdı hatta
bu sefer hevesim kursağımda kaldı, bozuldum

neyse sonra bi şekilde buluştuk, onun evine geldik, oturduk biraz, sohbet ettik Erdi atkısını aldı arada :)

çok özlemişim, sarılamadım bile doya doya

zor şey sürpriz olayı
sonra düşündüm, ben sürprizlerden hoşlanıyor muyum diye, ııh pek hoşlandığım söylenemez, ama benim bu yaptığım onu zor durumda bırakacak birşey değildi ki


neyse gece gülücüklü bir mesaj atmış, rahatladım :)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...