1 Aralık 2008 Pazartesi

to do list

sevgiliyle hep yapmayı planladığımız ama bi türlü yapamadığımız şeyler var
şöyle bir düşündüm, nasıl çoğalmış
en iyisi ben bir liste yapayım dedim
belki görür de harekete geçer, geçmezse de önümüzdeki haftadan itibaren ben tüm bu listeyi tarihlendiriyorum

1- Lale ve Umut'la yemeğe gideceğiz

2- balık tutmaya gideceğiz

3- tiyatroya gideceğiz

4- Kıvanç ve Hatice ile yemeğe gideceğiz

5- Yasemin ve İbrahim'e evlendiklerinden beri eve gideceğiz

6- Levent ve Gül'e evlendiklerinden beri eve gideceğiz

7- Okan ve kız arkadaşıyla yemeğe gideceğiz

8- Ponte'ye gideceğiz

9- haftasonu 2 günlüğüne tatil yapacağız, mesela Kartepe

10- Ortaköy'de kumpir yiyeceğiz

11- Dolmabahçe'de çay içeceğiz

12-


yazarken aklıma gelmiyor iyi mi. neyse aklıma geldikçe güncellerim


unuttuklarım varsa ekleyiniz lütfen :)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...