20 Aralık 2008 Cumartesi

kıskançlık nasıl birşeysin ki sen

ben de psikoloğum da yapı olarak kıskanç olmadığımı düşünüyoruz
çünkü kıskanç bir insan herşeyi herkesi kıskanırmış
kiminin kariyerini, kiminin güzelliğini, kiminin arabasını, parasını
bu duyguları hisseden kişiler aynısının kendisinde olması için insanüstü bir çaba gösterirmiş, hırslanırmış
ama ben bu duyguların hiçbirini hissetmiyorum
demek ki kıskanç değilim

peki sevgiliye karşı hissettiğim bu duygunun adı ne ?

neden arkadaşlarıyla benden daha çok vakit geçirdiğinde deliriyorum, neden kendimi değersiz hissediyorum

hani özgüvenden yoksun bi insan da değilim
sonra hem bana hem ona işkence

peki ona güvenmiyor muyum ? çok güveniyorum hemde..
niye böyle oluyor o zaman ?

offf allahım oofff

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...