19 Ekim 2008 Pazar

börek yaptıımm

fena sardım bu mutfak işine :)

yine bloglarda gördüğüm bir böreği denedim, kimde gördüğümü hatırlamıyorum ama :( hatırlasam böreğin adına bakacaktım
hunilerimi babam yaptı, baştan olmaz molmaz dese de ikna ettim, satın alırsam çok pahalı dedim o da inandı :) yoksa tamamen tembellikten Eminönü'ne gidip arayamazdım valla, yağ tenekesini keserek yaptı, bir güzel sardı huni oluşturdu
ben de üzerine yağlı kağıt sardım ve böreğimi yaptım
haşlanmış patates vardı evde onu kullandık, tadı çok güzel oldu

fotoğrafları gören pınar ertesi gün iş için dışarıya çıktığında eve uğramış almış gitmiş :)
bunu da yiyen herkes çok beğendi :)


aslında dün akşam tramisu da yaptık kedi dili bisküviyle, ilk defa yapmamıza rağmen gayet lezzetliydi ama komşulara verdik, yedik derken bitti ve biz fotoğraf çekmeyi unuttuk, bir dahakine artık...

laf aramızda bu tramisu denemeydi, "o"na da yapıcam bi gün, çok seviyo hihih

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...