12 Ekim 2008 Pazar

haftasonu / suya düşen planlar(ım)

ne güzel bu haftasonu maç yok dedim
cumartesi hilal'le programım var, pazar sevgilimle buluşurum, hava güzel olursa adaya gideriz kandırabilirsem, olmaz derse bebekte veya sahilde bi yerlerde kahvaltı ederiz, süper dedim kendi kendime
cuma akşamı geldi bile ilk haber
biz bu akşam yola çıkıyoruz, cumartesi günü Ankara'da maç var, bayan basket dedi
peki dedim nasıl olsa pazar günü var, hem peki demesem ne olacak ki ?
cumartesi gitti yetmedi 1 maç, 2. maça da kaldı, aklım zaten orada olay oldu mu acaba diye neyse
gece yarısı istanbul'a geldiğini müjdeleyen mesajla uyandım
sabah oldu
öğlen oldu
çıt yok
uyandı
tekrar uyudu
arıyorum cevap yok
mesaj atıyorum cevap yok
şu saat itibariyle uyandı
bütün günüm miskinlikle geçti
hiç birşey yapmadım cnbc-e izlemek dışında

uuuffffffffff

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...