9 Ekim 2008 Perşembe

duyuyorum

sevgili Delfina'nın blogunu keşfettiğimde ilgiyle okumuştum, zira beni çok ilgilendiren şeyler vardı içinde
ehheh bu benim de başıma gelmişti dediğim o kadar şey oldu ki okurken, gülümsedim...
neden mi bahsediyorum ? işitme cihazımdan
birçok arkadaşımın bile kullandığımı bilmediği "farketmediği" cihazımdan. farkedilmemesi çok önemliydi ilk başta benim için, en iyisi en baştan anlatayım...

ehliyet için sağlık raporu almaya gittiğimde başladı herşey, ben yüzüne bakıp rapor yazan doktorlara rastlamamıştım, sakın yanlış anlaşılmasın elbette ki öyle bir beklentim yoktu, iyiki öyle bir doktora rastlamışım, kbb doktoruna sıra geldi, muayene etmeye başladı ve yuvarlak metal gibi birşeylere vurdu ve tııınnnn sesi bitince haber ver dedi, ne tın sesi ben hiçbirşey duymuyorum ki, 2-3 metre uzaklıkta oturan annem tın sesini duyuyor ama ben duymuyordum, yok kızım ben sana rapor veremem dedi, bir ölçüm yaptır kaybın ne kadar olduğunu öğren ve tedavi ol dedi, küçüklüğümden beri işitme kaybı yaşadığımı biliyorduk ama bu kadar önemli olduğunu düşünmüyorduk, çünkü ben herşeyi duyuyordum, gayet normal konuşuyordum, tavsiye ettiği bir yere ölçüm yaptırmaya gittik, inanılmaz tatlı 2 hanım vardı orada, doktorum ebru hanım ve zuhal hanım, hemen ölçüm yapalım dediler ve ben kabinde onlar dışarıda teste başladık, kulaklıktan bana verilen ses bittiğinde düğmeye bastım, sonra ellerindeki kağıttan bana kelimeleri okumaya başladılar bende tekrarlamaya, doktorlar kendi aralarında kelimeleri gayet iyi tekrarlıyor dediklerinde yanlarında olan annem elinizdeki kağıtla ağzınızı kapatın dudak okur seda demiş, böyle denediklerinde pilava miyav, tabağa kabak gibi bir sürü komik yanıtlar vermişim, elimizde kayıp oranlarını gösteren rapor (ne yazıkki hatırlamıyorum kaç olduğunu) en iyisi siz bir doktora gidin, işitme cihazı şart derse, dilerseniz buraya gelirsiniz cihazları deneriz dediler,
ben şaşkın, annem çok üzgün çıktık,

o sırada bi eğlence merkezinde çalışıyordum, inanılmaz gürültülü, herkes bağıra çığıra konuşuyor ve ben hiçbir sorun yaşamıyordum :) ama sessiz ofislerde çalışmaya geçtiğimde sorun kendini hissettirmeye başlamıştı.
birkaç gün sonra yine işten izin aldım, hadi kapsamlı bir hastane olsun dedik alman hastanesine gittik, doktorum tamer haliloğlu'na :)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...