28 Kasım 2008 Cuma

Ela bebek geldi...


dün geldi
hoşgeldi
iyi ki geldi

babasının o muzip, o neşeli, o eğlenceli, o samimi, o iyi, o Fenerbahçeli dünyasına hoşgeldi

dün akşam iş çıkışı hemen hastaneye gittim, sabırsızlanarak, Ela'yı, Reis'i ve neredeyse incecik kalarak hamilelik dönemini bitiren Dilek'i merak ederek koşa koşa gittim

çok minik
çok güzel
çok saf
çok temiz

ben gittiğimde annesini emmeye çalışıyordu, ama bilmiyordu ki
hemşire çenesini oynatarak öğretiyordu
içim bi tuhaf oldu
nasıl muhtaç dedim
nasıl çaresiz
ama annesinin kollarında nasıl güvende

Allah sağlıklı, uzun ömürler versin Ela'ya. Çok mutlu bir yaşamı olsun, anne babacığının onun iyi yaşaması için, mutlu bir çocuk onun da ötesinde iyi bir birey olması için ellerinden geleni yapacağına şüphem yok, halası olarak bende elimden geleni yapacağım tabi :))

çıkarken sabahtan beri hastanede olan Şakarcan çiftine darısı başınıza dedim imalı imalı ama, hiiiç oralı bile olmadılar

bende darısı başıma diyeyim o zaman
akşam gitmeyen mesaj şimdi gitsin
bizim de bebeğimiz olsun...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...