8 Aralık 2009 Salı

Hilal'le sinema

seri gibi oldu :)
Hilal'le tiyatro, Hilal'le sinema...
geziyoruz hep...
bu sefer teklif ondan geldi
cumartesi günü bir telefon, ablaaa pazar günü tiyatroya ya da sinemaya gidelim miii ?
tamam dedim gidelim :) ama aklıma bir şey geldi, Hilal'i o akdar tiyatroya götüren biz bir kez olsun sinemaya götürmemişiz, 3 yaşında tiyatroya gitmeye başlayan bir çocuktan bahsediyorum. O zaman sinemaya gidelim dedim, değişik bir film varmış, Hilal sevinince durduğu yerde zıp zıp zıplar, hissettim zıpladığını :)
buluştuk pazar sabahı bizde, kahvaltı ettik, capacity'deki sinemaya doğru yola çıktık, Hilal uzun yoldan nefret ediyor, hadi gelmedik mi daha çok mu var sürekli sorup duruyor, dedim bu sefer 1 otobüs ve 1 taksi ile gideceğimiz yere varıyoruz, pek sevindi :) kısa sürede gittik gerçekten, biraz erken gittik
filmimizin adı Köfte Yağmuru ve 3D özelliği var
dedim ki kendi kendime hep böyle olduğunu düşünmez inşallah :)
aldık biletlerimizi daha vaktimiz var diye dolaşmaya başladık, bir tane oyuncakçıya girdik, 1 yaşına basan Eloşumuza hediyemizi aldık, bu arada Hilal'e de bişeyler aldık, bana kokoş der hep Hilal, kendisi de adım adım peşimden geliyor :) aldığımız şey renkli takma tırnak :)

neyse epey mağazalara baktıktan sonra filme girdik, ben çok beğendim, Hilal'e fikrini sordum (hep yaptığım gibi, yorumlasın istiyorum) çok güzeldiii dedi ve ekledi ama bence adı yemek yağmuru olsa daha iyi olurdu :) film sırasında dedim ki; bu burgerler ne yaa acıktım, ben de dedi, ağzından almak istediğim de buydu zaten, ben burger falan yemem çünkü :)
yemeğimizi de yedikten sonra hadi gidelim artık dedim, yaa dolaşalım biraz dahaa dedi, peki dedim girdik mağazalara, sıkılır yahu niye dolaşıyor bu kız dedim tamam artık geç oldu, yarın okul var dedim, geziyorduk işte dedi, gülmeye başladım, alışveriş canavarı mı kaçtı içine ne dedim, o sırada annesi arayıp nerelerdesiniz deyince çıktık, hanım yine taksiyle gidelim dedi, ona da peki dedik, atladık bize geldik..
annem oyuncaklara bayıldı, ama Hilal'e yarın okul var bence sen bu takma tırnakları haftaya tak dedi, var mısın iddiaya dedim anneme Hilal değil 1 hafta 1 saat sabredemez :) baktım melül melül bakıyor, gel hadi gel dedim, takalım, zıpladı hemen, taktık, işte böyle oldu, çok beğendi, bir sırıtış yüzünde, bardağı tutmaya çalışıyor, benim notebookta yazmaya çalışıyor falan :)

Hilal bunların oyun/oyuncak olduğunu biliyor, yeni bir Suri yaratmaya niyetimiz yok merak etmeyin :)

bir sonraki programımız Darıca Kuş Cenneti..
Tuğba yazdıktan sonra, hadi dedik daha ertelemeyelim...

Leah dedi ki...

Tırnaklar süpermiş ama ya! :)

Deniz dedi ki...

İlk öönce okurken küçük bir Hilal canlandı gözümde, ama fotoğraflara bakınca, uzun parmaklar falan... Kaç yaşında Hilal acep?

Stil Direktoru dedi ki...

Oh süper valla gezmek gibisi yok Elaydı sanırım hediyesini de beğenir umarım cicim

sedaca dedi ki...

Leah sorma, bir meraklı bir meraklı, benim koruyucu rujumu bile sürse mutlu oluyo

Deniz, Hilal 8 yaşında ilköğretim 2. sınıfa gidiyor, ama o tırnakları takınca minicik eller kocaman göründü haklısın :)))

Edacım, Ela 1 yaşında, pek anlamıyor gibi görünse de geçen sefer seçtiğim oyuncağı çok beğenmişti, sesli oluşu mu ilgisini çekti bilmiyorum, elinden düşürmedi, umarım bunu da sever :))

ceydabural dedi ki...

bu haftasonu izledim bende köfte yağmuru izlerken acıktırıyor film :)hamburger, pizza offf diyip durdum :) tırnaklardaki renk süper :)

Pınar Çetin dedi ki...

serseriye bak..

tuku dedi ki...

Tırnaklar diyorum baska birşey diyemiyorum:)

meltem dedi ki...

amanın ellere bak koca kadın elleri gibi olmuş:))
sedaaaa nehir de ben kokoş olmak istiyorum anne diyip duruyo napıcam ben yaaa:):))

Syhn dedi ki...

tırnakların görüntüsü harika!!
ama yazılmaz ya :))

defneyleyasamak dedi ki...

böyk, teda o ne tırnak. amanin pek fena pek fena :)

sedaca dedi ki...

evet ceyda yaa bi tek ben yemek düşünmemişim bak :)

pinose tam serseri

tukucum, nasıl dikkatini onlara verdi ama varya, baştan görüntü olarak pek beğense de hiç bişey tutamayınca rahatsız oldu :)

sedaca dedi ki...

evet ceyda yaa bi tek ben yemek düşünmemişim bak :)

pinose tam serseri

sedaca dedi ki...

meltemcim o zaman nehir'i benden uzak tut :) hilal'in annesi öyle süslü püslü bir hatn değildir üstelik biliyor musun, hayatında kırmızı oje bile sürmemiş olabilir, sade ve spor bir tarzı vardır, hilal'e de izin vermiyor, ben arada kaçamak yaptırıyorum :)

seyhan, değil yazmak bardağı tutamadı :) rahatsız oldu sonra :)

ama tuğba yaa oyuncak ooo :( şimdi bi çocuk annesi böyle deyince suçüstü oluyo :) tamam görüntünün pek sevimli olduğu söylenemez :) bi daha yok söz..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...