6 Kasım 2008 Perşembe

daha neler duyacağız bakalım :)


şu sıralar gündemimizde sadece Fenerbahçe var
maç programına göre takvim yapmamıza alıştım zaten de, kız arkadaşa söylenmeyen sözlerin facebook iletisinde kendine yer bulması şaşırttı artık.

geçtiğimiz günlerde Enginle ortak bir arkadaşımızın, hadi adını da vereyim :) Kıvanç'ın profili gözüme çarptı. Bir tribün adamı ? kız arkadaşıyla yanak yanağa ? üstelik bu fotoğraf herkesin görebileceği facebookta ? hadi bu şaşkınlığımı attım, yanda şöyle bir söz yazıyor :

"duygularıma esir oluyorum seni görünce, insan bin kere mi yanıyor bir kere sevince"

gözlerime inanamadım, hemen telefona sarıldım tabi :) önce zırcahilliğim çıktı ortaya ilhan şeşen'in şarkısının sözleriymiş, sonra bunun "tribün" tarafından beste haline getirildiğini öğreniyorum :) yine de fotoğraf konusunda Kıvanç'ı tebrik etmeden geçmiyorum, örnek diyorum örneekk :)

yetmezmiş gibi, dün e-mailime düşen bir posta şu başlıktaydı : özlü sözler :)
eniştem göndermiş ve büyük bir gururla yazmış

"bizim aşkımız mum ışığında el ele değil, meşale altında omuz omuza..."
Allah akıl fikir versin ne diyim....

bizi de sevin Fenerbahçe kadar, ne eksik ne fazla :)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...