17 Kasım 2008 Pazartesi

ne güzel başladım haftaya


cuma günü sızım sızım sızlatan diş operasyonundan sonra süper bir haftasonu geçirdim
önce cumartesi günü Fenerbahçemin maçına gittim, utandım bu sezon ilk maçıma gidiyorum, Ömrebedel ve Onur reisi çok özlemişim, ikisinde de güzel haberler vardı, Ömrebedelin belirlenmiş evlilik tarihi ve reiste Ela hanımın gayet iyi olduğu bekliyoruz artık bakalım gelmesini..

maçta çok güzel fotolar ve videolar çektim, sevgilinin yaptığı beste her söylendiğinde çektim videoya, habersiz bir sürü de fotosunu çektim yakaladığında kaş göz etti çekme, bakma diye ama :) bu arada bi tek kıvanç bana selam verdi :)
besteyi beğendim ama hıh
bu sefer kendime pay çıkaramadım :(
sisli gece yarısının aslında bir hatuna yazıldığını ve o hatunun ben olduğumu söylediğimde ömür'ün şaşkınlığını anlatamam
yaa dedim sevgili öyle belli etmez her fırsatta sevgisini ama bana beste yapar :)
her maçta duyduğumda mesaj atarım "benim bestem" diye
yaşamayan bilmez azizim bu duyguyu
ehehehe

maç çok güzeldi, yine onur sayesinde gülme krizine girdik, istiklal marşında bana yanaş şunlara (pınarla ömüre) çarpıcam diye fısıldaması, benim de onu dinlemem, sonra pınarla ömürün aniden yan taraftan gelen darbeyle sendelemesi bu arada gülmemeye çalışması, hadi tam bitti istiklal marşı dedik, son gazi için saygı duruşu başladı gülmekten duramıyoruz ki, kimse görmese bari rezil olduk dedik

neyse maç başladı, bu sefer önümüzde oturan yabancılara taktık, tek tip mont giymiş tamam dedik kesin bunlar porto'nun ajanı :) adamlar konuşmaya başlayınca pınar ve ömür (adamların üst sırasındalar dikkat) kafalarının dibine kadar eğilip dinlemeye başladılar, yok bunlar almanca konuşuyo deyince reisin hevesi kaçtı :) gerçi gol olunca elindeki kaşkolla vurmaktan geri kalmadı ama :)

eve dönüşüm biraz sancılı olsa da iyi ki gitmişim maça, her maçtan hasta döndüğüm için annem hazırlıklı, bi geldim termofor hazırlanmış sıcacık beni bekliyo, oohhh mis gibi bir uyku

pazar günü de sevgiliyle buluştum
çok özlüyorum ben onu, dibimde bile olsa, uzun zamandır böyle keyifli vakit geçirmemiştik, bir sürü söz aldım bu keyifli lokum gibi haliyle :)
- lale ve umutla yemeğe gideceğiz
- iş yoğunluğu bittiğinde bakırköyde balık yemeğe gideceğiz
- bi pazar havalar iyice soğumadan kahvaltıya gideceğiz (leonardo mu yapsak acaba)

bi de mağaza yaptım akşam, hiç tembellik etmedim uğradım, 10 a kadar da kaldım

bugün pazartesi geldik bakalım işe hiç sendromum yok valla
güzel haftalar olsun

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...