10 Kasım 2008 Pazartesi

süper haftasonu 1 - kahvaltı

cumartesi yeni evli çiftimizde (5 ay olmuş yahu ne yenisi) kahvaltıya gittik, bir gün önceden kocaman bir liste yapmıştım, sipariş listesi :)
1- Peynir topları
2- Milföy börek
3- Sucuklu yumurta
4- Krem peynirli, zeytinli poğaça
5- Ev yapımı ekmek
6- Kayısı kıvamında rafadan yumurta
7- Portakal, havuç ve limon karışımı meyve suyu

8- Kahvaltı sonrası çayımın yanına tarçınlı kurabiye

sonradan defalarca şaka olduğunu söylemek zorunda kaldım eniştem ciddiye alır falan, ama çok güzel bir sofraydı, inanılmaz güzel ağırlandık, 1 numaralı isteğimin gerçek olduğunu söyledim o da masadaydı zaten :) fotoğrafı aşağıda...

bu arada çiçek şeklinde olan kurabiyeleri ben yaptım pastacikiz dan aldım tarifini, ayip olmasın :) yiyen herkes çok beğendi, gayet lezzetli oldu

annem ve babam çok değişik duygular içindeydi, kızları evlenmiş, ayrı bir evi var artık ve onlar onun evinde misafir...
Babam iyi bir Fenerbahçelidir. Önceden şakasına hep derdi Fenerbahçeli olmayan kız istemeye gelmesin, çok içten söyledi herhalde damadı ve diğer damat adayı abartı Fenerbahçeli :)
kahvaltının da ağırlıklı olarak sohbet konusu pazar günkü maçtı, babam 3-1 alıcaz merak etmeyin dedi, Burak'ta aynı fikirdeyim yine fark atıcaz dedi, biz hatun kısmı yok felaket yenilcez dedik, çok şükür haklı çıktılar :)

teşekkür ederiz Şakarcan ailesi
sofranız hep böyle bereketli, muhabbetiniz de hep böyle güzel olsun inşallah

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...