10 Kasım 2008 Pazartesi

süper haftasonu 2 - fuar

pazar günü de kitap fuarındaydım Tüyap'ta
hafta içi iş çıkışı zaten gitmiştim ama ben o kalabalığı seviyorum galiba, bile bile yine gittim :)
inanılmaz kalabalıktı, gayet güzel promosyonlar yapmıştı kitabevleri, 10 ytl'ye 3 kitap, % 30'lara varan indirim, evden çıkarken yok abartmıcam anne merak etme dedim, döndüğümde apartmanın merdivenlerini çıkarken yardıma ihtiyacım vardı :)
bir sürü yazarı gördüm, sevdiğim sevmediğim, okuduğum okumadığım, ama görüntüler çok hoşuma gitti, çok sıcaktı yazarlar okurlarına karşı,
ben liste yapmıştım alacağım kitapları, girişteki panodan hangi salona hangi nuramaya gideceğimi kitabevlerine göre not ettim, benim gibi listeyle gelen kişiler vardı, sevindim.. neden bilmiyorum ama herkes okusun istiyorum, Pınar'a rüşvet verdiğimi bilirim şu kitabı oku diye, o da okur çeyrek altın hatırına, ama ben sözlü yaparım gerçekten okudu mu diye :)

gazetede bir röportajını okuduğum İnci Yeşilyurt'u not etmiştim, "Kocacığım İstersem Kölem Olursun" standa kitabı almaya gittiğimde bir baktım yazar da orada, tanıştık İnci hanımla, biraz sohbet derken beni ofisine davet etti, kartvizit alışverişi yapıldı ve en kısa sürede görüşmek üzere vedalaşıldı
samimi buldum çok, mutlaka ziyaret edeceğim :)

insanlar nasıl endüstri yaratıyorlar, çalışmak istesin bi insan yeter ki
fuar çıkışında bi adam, otobüs duraklarının orada küçük bir masa koymuş, ebru sanatı yapılmış gibi ayraçları pvc kaplamış ucuna da püskül takmış 1 ytl'ye satıyor, arkasına da isim yazıyor eğer istenirse, ben bi tane kendime aldım bi tane de Lale'ye aldım lale motifli :) hava soğuk diye acele ettim gitmek için, halbuki bir çok kişiye alabilirdim, sonra kızdım kendime :(

neyse bir sürü kitap, mutlu mesut döndüm eve
15-20 gün yokum dedim evdekilere odamdayım :)

2 yorum:

İnci Yeşilyurt dedi ki...

Sevgili Seda;
Hakkımda yazdığın yorumun çok hoş. Bir insan nasılsa aynı şekilde algılanmalıdır. Beni hoş bulman bu yüzden. Blogunu daha çeşitlendirirsen eminim çok ilginç olacak. İlk defa bloga yorum bırakmamı sağlayabildiğine göre gerisini anla artık.
İyi okumalar
İnci Yeşilyurt
Profesyonel İmaj ve İletişim Uzmanı-Yazar

sedaca dedi ki...

hoşgeldiniz bloguma İnci hanım
sürpriz oldu benim için :) çok sevindim

blogum evet oldukça sade, çünkü birazcık günlük olsun, birazcık içimdekileri, duygularımı, düşüncelerimi yazdığım bir yer olsun istedim, amatörüm daha buralarda :)

ilk defa bir bloga yorum bırakmanız, bunun da benim blogum olması nasıl şımarttı anlatamam :)

sizinle bir kahve şart oldu artık :) önümüzdeki günlerde arayıp randevu istersem hiç şaşırmayın

sevgiler
seda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...