28 Kasım 2008 Cuma

rüşvet alayım derken

sevgiliyle bi anlaşma yapmıştık
olaysız deplasmanlardan sonra bir hediyem olacaktı
kabul gördü
sezon öncesi sözleşme yapmıştım ama okumayı bile reddetti
maddelerden birinin "taraflardan biri, ne sebeple olursa olsun şehir dışına çıktığında, sınırsız donanıma sahip haberleşme cihazı olan cep telefonu ile gidilen yere vardığını, sağlıklı olduğunu bildireceğini, aynı zamanda istanbul'a dönüş için hareket ederken aynı bilgilendirmenin yapılacağını peşinen kabul ve taahhüt ederler" cümlesinin olduğunu duyunca okumuyorum ve imzalamıyorum dedi :)

beklediğim bir yanıttı çok şaşırmadım

en azından sözlü olarak "tamam sakin uslu" olacağım sözünü almıştım

sezon başladı
verilen sözler unutuldu, ben unutmadım ama o aldığı sözü unuttu

hakkını yemeyeyim şimdi gerçekten aradı gittiğinde, unuttuğu zamanlar da oldu onlarda da ben aradım, bazen de kızdım niye aramıyorsun diye

döndüğünde hani benim hediyem diye sormayı unuttu, aslında hediye, ödül adı ne olacaksa artık, planlamıştım da; polonezköyde kahvaltı, çok merak ettiği filme 2 bilet, midpoint'te öğle yemeği gibi...

aslında hayatta en keyif aldığı anlardan birinin deplasman olduğunu çok iyi biliyorum, ama bende bazen endişeleniyorum, bi sesini duymak, iyiyim dediğini duymak istiyorum sadece, aradığım zaman uygun olmayınca da ses tonları değişiyor, üslup sertleşiyor, gereksiz gerginlikler oluyor

yeni bir teklifim oldu
ben seni deplasmanda aramayayım rahat bırakayım, sen bana rüşvet olarak gram altın al dedim (kuyum sektöründe olunca böyle oluyo)

şaşırdı tabiki :) tamam demedi ama olmaz da demedi

zaten sanayi projesinin yoğunluğundan sus payım olan mutfak robotumu da almadın dedim, ilk gördüğü mutfak robotunu parçalıcak yemin ederim
istediğim falan da yok aslında napıcam ben mutfak robotunu

ooo bir sürü deplasman var dedi, hata sayıyı da söyledi ama hatırlamıyorum, konya var o var bu var saydı hadi tamam konya'yı deplasmandan saymayız dedim baba ocağı :) baktım itiraz yok kendi kendime oo tamam anlaştık dedim

taa ki dün akşam gelen mesaja kadar

sezon başında ona verdiğim sözü hatırlamış, aklıma ne geldi diye başladığı mesajı .......... hani benim hediyem olacaktı diye bitirmiş. yaa öyle miydi diye çamura yattım ama ben hafızamı zorlarsam sanırım epey zararlı çıkacaksın demiş bide gülmüş mesajın sonunda, hıh

kârlı çıkayım derken zararlı çıktım iyi mi :)
bu fotoda yine il dışına maça giderken
ne kadar mutlu görünüyor

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...