24 Kasım 2008 Pazartesi

yazlıktaki o çocuk, şimdi...

Abonesi olduğum Marketing Türkiye dergisinin bu ayki sayısını incelerken bir haber ilgimi çekti. Kanyon AVM'nin son reklamına yer vermişlerdi. İtiraf etmeliyim ilk bakışta reklamın mesajını anlayamamıştım, daha doğrusu yetkililerin de dediği gibi bu çalışmayla ne satmaya çalışıyorlar sorusunu sormuştum. Ama yazıyı ve kampanyanın detaylarını inceleyince evet dedim Kanyon ve İstinyePark arasındaki reklam savaşlarında şimdilik Kanyon önde :)

Kampanya için web sitesi hazırlama modası hızla devam ediyor. Enteresan ayrıntılardan biri de ilanda kullanılan görsel ajans çalışanlarından birinin çocukluk fotoğrafıymış.

Hemen aklıma bizim çocukluk fotoğraflarımız geldi. Sonradan bana bulaşan annemin fotoğraf çekme merakı nedeniyle bir sürü fotoğrafımız var Pınar'la.. Canım annem her fotoğrafın arkasına da tarih atmayı unutmamış.

Eski fotoğraflara bakınca insanların karakterinin değişmeyeceğine emin oluyoruz. Pınar'ın fotoğraflardaki sert, ters, dediğim dedik çaldığım düdük tavırları, benim saf salak bakışlarım :) hepsi bugün de devam ediyor. Aslında tamam kabul ediyorum, bende pek meraklıymışım fotoğraflarda oramı buramı açmaya, şimdiki dekolte lakabımın eskiden kendini gösterdiğini söyleyebilir miyiz ki :)

ben 6 aylıkken
çıkarın bunları üstümdeenn diyorum muhtemelen
ben 1 yaşındayken
tamam dekolteyim işte :)
bu da Pınar ile
serserinin bakışlara dikkat :) ya benim bakışlar nereye bakıyosam :) ya saçlardaki tezat :) boşuna değil Pınar hep erkeklerle oynuyordu
işte bu da poz vermeye meraklı Seda ve her an birisini dövmeye hazır Pınar
çiçek bizden büyük :)
nostalji oldu birden...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...